Сергій Школяр народився 1975 року у Хмельницькому. Під час навчання захопився сучасною літературою, що вплинуло на його становлення як художника .

Працює у техніці олійного живопису, левкасу, графіки. У роботах тяжіє до створення сюжетних композицій, гротескних образів, абсурдизму. Захоплюється створенням дрібної пластики. Його роботи знаходяться у приватних колекціях України, Росії, США, Ізраїлю, Польщі, Німеччини та експонуються у нашій країні та поза її межами.

Цогоріч, художник пропонує глядачеві поринути в деякі аспекти «безглуздого» та визначити для себе, що ж є «абсурд». Починаючи з назви, стає зрозумілим, що сфера його зацікавлень не вміщується у зашкарублі догми, усталені закономірності та правила світобудови. Спільною особливістю авторських творів, серед яких живописні полотна, левкаси, дрібна пластика та утилітарна скульптура є звернення до парадоксального сполучення форм, алегорій та мінливості образів. У пошуку ідей Сергій звертається до творів улюблених авторів, легенд та міфів, інтерпретує назви сюжетів, обираючи кумедні моменти. Окрему долю гумору його роботам додає поєднання непоєднуваного. Адже, за словами автора, якою б цікавою не була ідея, хороший жарт та іронія завжди її удосконалять.

Реальність на полотнах художника трансформується в дивакуватий сон, у якому самобутні людиноподібні створіння та анімалістичні істоти проживають своє життя відповідно до власних законів буття. Так, у полотні «Сімург» автор звертається до персонажу, згаданого на сторінках книги Віктора Пелевіна «Generation «П» фантастичної істоти з іранської міфології, царя всіх птахів, що символізує досконалу людину. Традиційно він зображається з головою собаки, лускою та крилами. Полотна «Риба, що хотіла стати птахом» та «Птах, що хотів стати рибою», хоча і співзвучні за назвою, виконані у різних живописних техніках та абсолютно різняться між собою. А от вигадана старовинна будівля зі скульптурним оздобленням у вигляді чудернацьких створінь у «Будинку з химерами на Малій Проскурівській» за задумом автора цілком могла би прикрасити наше місто. Вирізняються роботи Сергія і оригінальністю їх оформлення, так левкас «Бобер з архітектурним дипломом» оздоблений старою кватиркою, підібраною художником на подвір’ї, а у роботі «Ізоморфізми» в якості основи він використовує шматки старих дверей. Декілька з представлених експонатів  стільці, зібрані з уламків будівельного сміття та трухлявих дощок.