Без Apple, Lego і Nokia: Українська митниця перестала пропускати посилки більш ніж тисячі торгових марок

Обмеження введені на підставі переліку об'єктів інтелектуального права, включеного до митного реєстру.

Українська митниця перестала пропускати посилки з товарами, купленими в зарубіжних інтернет-магазинах. Про це повідомляє OpenDataBot.

У список торгових марок, які перестане пропускати митниця, увійшли марки одягу, сигарет, авто, побутової техніки, електроніки, алкоголь, парфумерія і т.д., в тому числі: Adidas, Amway, Apple, Canon, Chanel, Chesterfield, Chevrolet, Chivas, Christian Dior, Coca-Cola, Contex, Dormeo, Electrolux, Lego, Levi's, LG, Lipton, Honda, HP, Meizu, Mercedes Benz, New Balance, Nivea, Nokia, Opel, PlayStation, Redmond, Samsung, Sandora, Shell , Subaru, Xerox, Xiaomi і ін.

"Якщо нічого не зміниться, то в українських магазинах піднімуться ціни, а покупки за кордоном стануть ризикованими. Бізнесу доведеться або йти "в підпілля", або скорочувати асортимент і зазнавати збитків. Буде рости чорний ринок, і, відповідно, корупція", – відзначає ресурс.

У список заборонених також увійшли дочірні підприємства Roshen. Повний список товарів, через які посилку можуть не пропустити на митниці, можна переглянути за посиланням.

За неофіційними даними, саме у зв'язку з перевірками посилок минулого тижня "Нова пошта" скаржилася на масові огляди міжнародних відправлень.

Виробник товару під власною торговою маркою втрачає право на його комерційну експлуатацію після першого продажу. Це означає, в тому числі, що новий власник може рекламувати цей товар. У цьому сенсі, права власника на торговельну марку вичерпуються.

Але при міжнародній торгівлі різночитання з'являються. Деякі країни вважають, що імпортер (покупець) товару повинен при ввезенні в свою країну підтвердити у виробника право на його продаж. Це називається національний принцип вичерпання прав. Якщо цього робити не потрібно – це міжнародний підхід. На сьогоднішній день, в нашому законодавстві принцип вичерпання прав чітко не встановлено.

Не забудьте підписатися на наші ViberYoutube та Telegram канали, а також у Facebook спільноту.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
191 перегляд у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань