Чому не можна купувати пельмені в магазині: фото з виробництва

Робіть пельмені вдома

На заводі в якості начинки для напівфабрикатів використовують кістки, шкури та інші відходи

Правозахисник Володимир Косенко на своїй сторінці в мережі Facebook розмістив пост, в якому розповів, як українські виробники насправді виготовляють начинку для пельменів, вареників та інших напівфабрикатів, передає Сегодня.

"Брат мій працює на виробництві всіма улюблених пельменів, вареників та іншої смакоти, яку ви готуєте на швидку руку. Тому ми і не купуємо ці продукти. Ні, не тому, що він тягає в рукаві пельмені, а тому, що все "м'ясо" , яке міститься в таких продуктах – це обвалювання. Обваляне м'ясо є в т.ч. і в колбасюах, сосисках та інших м'ясовмісних продуктах, які коштують всі гроші світу", – написав Володимир Косенко.

Чоловік пише, що на заводі в якості начинки для виробів використовують тільки кістки, шкури та інші відходи.

"Це кістки, шкури, обрізані тушки курей та іншої мертвечини, які засовують в спеціальний барабан (на подобі пральки), він крутиться, залишки того, що залишилося на цих "продуктах" за рахунок ударів об стінки, відстають від кісток і звалюються в якесь подобу фаршу з сполучних тканин, жиру та інших радощів".

Фото:facebook.com

Фото:facebook.com/volodimir.kosenko

Для того, щоб підтвердити свої слова, правозахисник розмістив знімок "чудо-начинки".

"На фото ті самі кістки з яких утворюється начинка улюблених пельменів, вареників, котлеток по-домашньому", – повідомив він.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати