Як викликати лікаря після медреформи - пояснення МОЗ

Відтепер лікар і пацієнт зв'язуватимуться одне з одним особисно по телефону, щоб визначити необхідність візиту додому.

Про це повідомляють у Міністерстві охорони здоров'я.

Раніше пацієнт та лікар спілкувались через реєстратуру та стрічку в журналі. Пацієнт не мав доступу до лікаря, він повинен був записатися у реєстратурі про потребу виклика лікаря додому.

Домовитись про такий візит, без запису в журналі, лікар з пацієнтом не могли.

"Кожен пацієнт повинен розуміти, що коли лікар іде до нього додому, він не допомагає щонайменше трьом іншим пацієнтам. Пацієнт та лікар будуть разом приймати рішення про необхідність візиту додому ", – пояснює МОЗ.

Відомство стверджує, що нова модель викликів лікаря додому допоможе значно економити його час.

Нагадаємо, що за ухваленою медреформою пацієнт сам обиратиме собі сімейного лікаря без прив'язки до прописки, а за його обслуговування медику платитиме держава.

Ми зможемо вибрати лікаря первинної допомоги (сімейного лікаря, терапевта, педіатра) і підписати з ними Декларацію з квітня 2018 року.

Міністерство охорони здоров’я також винесло на громадське обговорення проект наказу "Про затвердження порядку надання первинної медичної допомоги". Це те, з чим ми найчастіше стикатимемось як пацієнти. 

Гроші за наше лікування виділятиме Національне служба здоров'я.

27 лютого комісія з питань вищого корпусу державної служби обрала її керівника.

Цей орган контролюватиме 100 мільярдів держкоштів на медицину.

Конкурс на посаду керівника Національної служби здоров'я виграв Олег Петренко, заступник гендиректора приватної клініки ISIDA.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
336 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань