• Головна
  • Вибір готових шаблонів для email розсилки: новорічні тренди
Новини компаній
11:55, 17 січня 2022 р.

Вибір готових шаблонів для email розсилки: новорічні тренди

Новини компаній

Топ ідей щодо оформлення новорічної email-розсилки

Вибір готових шаблонів для email розсилки: новорічні тренди, фото-1

Новорічні свята – особливий період, коли люди купують подарунки та прикраси, приділяють багато часу онлайн-шопінгу та уважно стежать за розпродажами. Не дивно, що в цей час інтернет-магазини починають активно розповсюджувати email-розсилку. Адже ймовірність того, що потенційний чи постійний клієнт щось придбає під час підготовки до урочистостей, дуже висока. Щоб зробити сезонні пропозиції ще більш привабливими, варто звернути увагу на вибір тематичного шаблону.

Що обов'язково потрібно додати до святкового шаблону?

Для більшості користувачів новорічне розсилання – це реклама на тлі зображень ялинок, гірлянд та подарунків. Проте сучасні вимоги вносять свої корективи: будь-яке компетентне джерело скаже, що класичні листи вже здаються всім нудними та нецікавими. Отже, якщо ви хочете створити дійсно привабливий шаблон для святкових повідомлень, використовуйте такі елементи.

  • Яскравий заголовок. Спробуйте, наприклад, обіграти популярну фразу чи рядок із новорічної пісні.
  • Динамічні елементи. Цікаві варіанти – таймер відліку днів до Нового року, карусель зображень (наприклад, святково оформлені картки товарів), кнопки клікабель.
  • Короткий дизайн. Відомо, що перевантажені візуальними елементами повідомлення відштовхують користувачів і не дають зосередитися на головному.

Намагайтеся також обійтися без банальних повідомлень та привітань. Сьогоднішні клієнти цінують практичні та корисні матеріали, які допомагають їм заощадити час або купити щось варте.

Коли надсилати новорічне розсилання?

Починати підготовку святкових шаблонів варто ще початку грудня. Так ви точно встигнете підібрати все найцікавіше та найкрасивіше для клієнтів. Відправлення повідомлень можна починати прямо з першого дня зими. Адже багато хто починає купувати подарунки та аксесуари для свята задовго до кінця грудня, так що їм точно знадобляться ваші корисні ідеї. Не варто також завершувати розсилку з настанням Нового року. Багато хто на канікулах намагається зробити придбання за вигідними цінами, так що серію листів можна продовжити до закінчення зимових урочистостей, тобто до 14 січня.

Одне повідомлення чи серія листів: що краще?

Маркетологи рекомендують використовувати як новорічну кампанію кілька повідомлень відразу. Це дозволить підігріти інтерес користувачів та організувати довгострокові заходи: адвент-календарі, конкурси чи лотереї. Грамотну організацію новорічного розсилання необхідно ретельно продумати та підготувати. Створіть контент-план на місяць, щоб теми не повторювалися та залишалися цікавими для користувачів.

AMP-технології у новорічних шаблонах

Мода на динамічні елементи в електронних листах з'явилася ще у сезоні 2019/2020. У новорічному розсиланні такі кнопки будуть зовсім не зайвими. Якщо ви не знаєте, який вид AMP елементів використовувати, спробуйте один з найпопулярніших варіантів:

  • кнопка оформлення замовлення;
  • можливість перегортання карток товарів;
  • ігрові технології, пов'язані із тематикою сайту.

AMP-технології досить складно втілювати у життя. Для цього потрібно використовувати найсучасніші конструктори та платні сервіси, які зазвичай відносяться до категорії «маркетинг+» і коштують досить дорого. Однак користувачі дуже швидко відгукуються на використання в новорічному розсиланні інтерактиву, так що досягнутий ефект однозначно коштуватиме витрачених грошей.

Вибір готових шаблонів для email розсилки: новорічні тренди, фото-2

Топ-5 ідей для новорічного розсилання

Всі інтернет-магазини намагаються зробити святкові серії листів особливо цікавими та оригінальними. У цьому потоці складно виділитися і запропонувати клієнтам родзинку, але є види розсилки, які завжди залишаються актуальними і можуть заграти новими фарбами, якщо ви оформите їх відповідним чином.

  • Марафон подарунків. Чудова ідея для серії розсилок. Такий захід можна провести у форматі адвент-календаря чи лотереї. Якщо ваша мета – продати певні товари, призначте приз, який розігруватиметься, наприклад, серед покупців продукції конкретного бренду.
  • Новорічні добірки. Ця ідея хороша тим, що її можна адаптувати до будь-якого закладу. Так, магазини одягу можуть відправити добірку зі святковими «цибулями», інтернет-сайти з іграшками – варіанти подарунків для дітей різного віку, а книжкові салони – добірки найкращих книг для створення новорічного настрою.
  • Святкові конкурси. Такі заходи змусять відписатися від розсилки тих, хто в ній не зацікавлений, а увагу та азарт інших активізує. Тематика конкурсу чи вікторини може бути пов'язана зі святковими традиціями, різдвяними піснями, фільмами, кулінарією тощо.
  • Гайди різної тематики Це може бути путівник модних ялинкових прикрас, варіанти подарунків для різних категорій одержувачів та інші корисні ідеї.
  • Підбиття підсумків року. Тенденція тезово описувати основні досягнення та невдачі останніх 12 місяців дуже популярна серед сучасних користувачів. Допоможіть їм зробити це, надавши розсилку з корисним контентом та рекламним підтекстом.

Щоб правильно визначити актуальну тематику новорічного розсилання, уважно вивчіть статистику минулого сезону. По реакції користувачів буде помітно, які елементи шаблону були цікаві, а які виявилися незатребуваними. Ця інформація дозволить організувати ефективне святкове розсилання цього року.

Джерело, що використовується для написання матеріалу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...