Хмельницький військовий госпіталь отримав медобладнання (ФОТО)

Понад півмільйона гривень витратили з міського бюджету на закупівлю реанімаційного, хірургічного обладнання та обладнання для проведення  біохімічного аналізу крові. Це монітор реанімаційно-хірургічний, коагулометр, електрокардіологічний прилад, дефібрилятор-монітор та концентратор медичний кисневий.

Як зазначив в.о. міського голови, секретар Хмельницької міської ради Костянтин Чернилевський,  інфляційні процеси не дали можливості виконати повністю замовлення військового госпіталю: придбали далеко не повний перелік необхідного устаткування. Однак закупівля і цих приладів дозволить скоріше поставити бійців на ноги.

Начальник Хмельницького військового шпиталю Олександр Завроцький зазначає, що аби провести адекватно пролікувати хворого, необхідно правильно поставити діагноз. А щоб правильно поставити діагноз, необхідне обладнання:

- Тривалий час збройні сили не отримували відповідного обладнання, але останні три роки матеріально-технічне забезпечення покращилося. Однак нам зараз бракує ендоскопічного, лабораторного, фізіотерапевтичного обладнання, обладнання для проведення малоінвазивних втручань як для органів черевної порожнини, так і для опорно-рухової системи.

Особливо бракує цих приладів саме зараз, коли у госпіталі перебувають хворі та поранені бійці з АТО.

Хмельницький військовий госпіталь отримав медобладнання (фото) - фото 1 фотофото Хмельницький військовий госпіталь отримав медобладнання (фото) - фото 1
Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати