Українцям критично не вистачає грошей – життя подорожчало, а доходи впали

Люди стали витрачатися лише на найнеобхідніше

Трохи перебільшуючи, можна сказати, що якби українець у квітні 2015-го купив би стільки ж продуктів і послуг, як і в квітні 2014-го, то для цього йому треба було б на 60,9% більше грошей.

Традиційно, початок травня вважається гарячим сезоном для туристичного бізнесу. Але цього року оператори відзначили різкий спад попиту на свої послуги – на 40-60%. Багато українців залишилися вдома, інші самостійно організували свій відпочинок. І якщо торішнє падіння турпотоків, зазначене Держстатом, частково може бути пояснено тим, що з статистики були виключені тимчасово окуповані території, то втрати цього року (очікується спад до 60%) пояснюються головним чином падінням купівельної спроможності українців і подорожчанням їх повсякденному житті.

Тими ж причинами – падінням особистих доходів і скорочення не життєвоважливих витрат – пояснюється і падіння роздрібних продажів автомобільного палива. У березні продажі бензину через АЗС склали 59,3% від показника річної давності і 96% від лютневих продажів цього року.

Основну частину свого доходу українці отримують у вигляді зарплати (у минулому році її частка була 40%). Середня номінальна зарплата в країні повільно, але зростає: у березні поточного року було 3863 грн порівняно з 3430 грн в травні 2014-го. Але весь цей приріст був з лишком перекритий двозначною інфляцією та зростанням цін на імпортні товари внаслідок девальвації гривні.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку