Активісти перевірять найбільші міські ради Хмельницької області на виконання Закону про Доступ до інформації (Прес-реліз)

З вересня стартує Всеукраїнська моніторингова кампанія «Знати, щоб діяти», яка спрямована на перевірку міських рад в частині виконання ними Закону про Доступ до публічної інформації.

В рамках кампанії, яка триватиме з кінця серпня до грудня, Центр політичних студій та аналітики перевірить 120 міських рад у 24 областях України. В Хмельницькій області перевірка торкнеться Хмельницьку, Шепетівську, Старокостянтинівську, Дунаєвецьку та Красилівську міські ради.

«Ми прагнемо зробити роботу органів влади більш прозорою та відкритою, - говорить керівник проекту, експерт Центру політичних студій та аналітики Дарія Слизьконіс. – Ми часто працюємо з запитами і знаємо, що навіть через 4 роки після прийняття Закону про Доступ багато міських рад все ще часто грішать приховуванням інформації від громадян. Перший крок на вирішення проблеми – перевірити, які саме ради незадовільно працюють».

Перевірятимуть переважно рівень надання публічної інформації на запити та наповнення сайтів рад. У подальшому інформація про порушення права на доступ буде передана Уповноваженому Верховної Ради з прав людини для притягнення до відповідальності найбільш злісних порушників.

Експерти Центру політичних студій та аналітики спільно з представниками Офісу Уповноваженого на основі моніторингу розроблять рекомендації по усуненню виявлених недоліків у практиці застосування Закону України «Про доступ до публічної інформації»міськими радами. 

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку