• Головна
  • Комфортність Хмельницьких тролейбусів: спартанські умови у «трійці» та холод у «дванадцятому» (ФОТО, ОПИТУВАННЯ)
Проект
09:06, 4 грудня 2016 р.

Комфортність Хмельницьких тролейбусів: спартанські умови у «трійці» та холод у «дванадцятому» (ФОТО, ОПИТУВАННЯ)

Проект

Презентацію ще однієї партії нових тролейбусів перенесли на кінець грудня, а на лінію вони вийдуть вже у середині січня. Отож, до кінця року їздимо та перевіряємо старі.

У другій темі проекту «Громадський транспорт» ми, як і обіцяли, перевірили на собі зручність пересування у Хмельницьких тролейбусах у «час пік». Так як чергова партія новеньких «рогатих» прийде у двадцятих числах грудня, ми вирішили проїхатися старими. Їздили у трьох тролейбусах, що курсують маршрутами №8а, №3 та №12. В першу чергу, ми відгукнулися на ваші прохання та проїхалися маршрутом №3.

Снимок17

Снимок17

О 8:15 ранку журналіст сайту 0382.ua  вже був на зупинці «Залізничний вокзал» та чекав на тролейбус. «Рогатий» спізнився всього на три хвилини і о 8:25 пасажири вже намагалися пробратися всередину. Чесно кажучи, пролізти туди було надзвичайно складно, до того ж щільність людей в тролейбусі така, що почуваєш себе, ніби в консервній банці. Це я зараз говорю про себе, чоловіка вагою 75 кг, навіть важко уявити собі, як в таких умовах почуваються жінки і, тим паче, діти, яких батьки везуть зранку в дитячий садок. Одразу ж прошу вибачення за якість фотографій, бо робити хороші знімки в умовах, коли притиснутий обличчям до вхідних дверей, не так вже й просто.

Комфортність Хмельницьких тролейбусів: спартанські умови у «трійці» та холод у «дванадцятому» (ФОТО, ОПИТУВАННЯ), фото-2

Це фото зроблене, коли в тролейбусі стало вже трішки більше місця...

Майже у статичному стані всі їхали до зупинки «Темп», по дорозі туди, ми підбирали пасажирів ще на декількох зупинках. Головний показник, що тролейбус переповнений, а якість пересування в ньому аж ніяк не висока  — це те, що на одній із зупинок двері вдалося закрити лише з другого разу тому, що вони перший раз просто вдарилися в чоловіка якому було нікуди діватися.

Тролейбус, що прямував за маршрутом №12 найбільше здивував не тиснявою, а умовами в яких доводиться їхати. Приймає він пасажирів холодно, в прямому сенсі цього слова, адже температура всередині та на вулиці майже не відрізняється. Тут не встановленні обігрівачі, але це не єдина проблема «рогатого». Щілина у дверях в яку спокійно може пролізти рука та дірява підбивка на стелі, що сиплеться на голову — це не нормально. 

трол

трол

Тролейбус на маршруті №8а: хиткі поручні, вітер через двері та загублена рукавичка. Відверто кажучи, цей тролейбус виглядав дещо краще, ніж попередній. Але і тут двері закривалися не повністю. Також хиткі поручні перемотані ізолентою не вселяють довіри.

Записати

Записати

До таких сидінь ми, напевно, вже звикли. Варто зазначити ще одну річ —  у тролейбусах надзвичайно слизько. Не рідко при посадці та висадці пасажири втрачають рівновагу, тому будьте уважні та обережні. А ось загублені речі, як повідомив нам кондуктор, у тому випадку, якщо до кінця зміни не знаходиться власник — передаються диспетчеру.

Трішки позитиву на десерт. Окрім старих тролейбусів та тих, що купили, або повинні купити, є ще й відреставровані. Якість пересування в них, майже, нічим не відрізняється від розхвалених нових. Їхати тут досить комфортно, тепло та безпечно. Як повідомили нам в «Електротрансі», вартість оновлення одного сягає 850 тисяч гривень.

трол2

трол2

Наступного разу ми розглянемо тему пов’язану з нічними тролейбусами та спробуємо розібратися, чи актуальні і потрібні вони для хмельничан.

Нагадаємо вам, що у нас проводиться голосування, де ви можете вказати маршрут пересування по якому найскладніше та найнеприємніше добиратися до місця призначення.

Маршрутом, який набере найбільшу кількість голосів ми, обов’язково, проїдемося та відчуємо все «задоволення» такого пересування на собі.

Також розповідайте нам про наболіле на тему «Громадський транспорт» у коментарях під статтями проекту на сайті та на сторінках «Вконтакті» та «Facebook». Найактуальніші проблеми стануть темами наступних випусків проекту та будуть озвучені на зустрічі з директором ХКП «Електротранс» Паламарчуком Віктором Анатолійовичем. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Голос міста
Ружична — Раково
9,5%
Катіон — Лезневе
5,6%
Гречани — Озерна
9,3%
Ружична — Лезневе
4,5%
Гречани — Ружична
12,2%
Катіон — Раково
13,0%
Лезневе — Гречани
7,7%
Катіон — Озерна
6,3%
Сілістра — Катіон
3,2%
Дубово — Озерна
28,8%
#тролейбус #перевірка #маршрут
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...