Тема наступної зустрічі: Чи може компанія з Хмельницького стати найбільшою в СНД?
У програмі - етапи розвитку компанії:
- Від малого підприємства до істотних часток ринку країни
- Досвід відкриття представництв за кордоном
- Управління великими компаніями - бюджет, планування продажів, маркетинг.
- Управління лояльністю споживачів (практика Splat, Faberlic)
Спікер - Борис Горшков - власник торгової марки Bessa (жіночий одяг), в перебігу 12 років був директором з продажу та розвитку бізнесу Faberlic, ген. директором в Україні та Казахстані. Відкривав представництво Splat в Туреччині.
Faberlic - найбільша косметична компанія в СНД, найбільша компанія прямих продажів. Річний оборот - близько 900 млн. Дол. / Рік, більше 1 млн. Консультантів, зростання продажів до 60% / рік.
Splat - російський виробник зубної пасти, за 10 років: 200 млн. Дол / в рік, 17% ринку Росії, продажу в більш ніж 40 країнах світу.