В Україні з 4 квітня змінилися правила реєстрації місця проживання – тепер ці повноваження здійснюватимуть виконавчі органи місцевих громад.
Про це передає УНІАН, посиланням на прес-службу Державної міграційної служби.
Відповідно до закону, органом реєстрації визначено виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо виконавчий орган сільської ради не утворено).
Зазначають, що процедура та вимоги до переліку документів суттєво не змінилися. Щодо штампів до паспортів, то їх проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. А місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.