«АТБ» – під міжнародним контролем!
Сьогодні в нашій країні складно відшукати людину, яка б не знала, що таке «АТБ». З'явившись більше ніж 20 років тому, ця мережа магазинів і з доступними цінами швидко завоювала визнання покупців. Тоді її творці були першими, хто не став повністю копіювати досвід іноземців. Вони придумали та втілили в життя унікальний торговельний формат – український дискаунтер з європейським підходом до контролю якості продукції й обслуговування покупців. Власники прагнуть того, щоб компанія протягом своєї історії утримувала пальму першості у всьому. Сьогодні це найширша мережа, найбільший платник податків, один і з найкращих роботодавців. Не дивно, що щодня близько 3 мільйонів українців роблять покупки в «АТБ».
Але є сфера, в якій лідерство цієї мережі не так помітно пересічному споживачеві. Йдеться про контроль якості товарів. Тут «АТБ» не лише безумовний орієнтир, але й своєрідний локомотив усієї галузі торгівлі. Сучасні покупці розуміють, що саме безпека продуктів повинна бути найважливішим чинником для будь-якого продавця. І в цьому «АТБ», звичайно, досяг найбільшого успіху.
«Щомісяця лабораторних випробувань зазнають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Ми беремо їх прямо з полиць наших магазинів. Продукти перевіряють за фізико-хімічними та мікробіологічни ми показниками, а також показниками безпеки», – зазначає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ « АТБ - маркет».
Підраховано, що тільки одна лабораторія, яка спів працює з мережею, щомісяця тестує більш як 350 зразків продукції, що продається в «АТБ». Усі вони проходять повний комплекс досліджень, нормованих для кожної групи товарів, а це – понад дві тисяч і показників на місяць. «Довіри наших покупців ми добивалися роками бездоганної роботи. Ми не можемо дозволити собі, щоб людський фактор чи несумлінність виробників хоч якось позначилися на якості та безпеці продукції, яку ми пропонуємо нашим клієнтам», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «А ТБ - маркет».
На рівні експертного співтовариства технології та заходи контролю, які впроваджені в даній мережі, давно визнані кращими в галузі. Це планові й позапланові перевірки, виїзди на виробничі підприємства, оперативна реакція на будь-які вимоги й побажання покупців. «Для планових перевірок усі товари поділено на внутрішні категорії. Перша група – швидкопсувні продукти й дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Всі інші продукти проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку. Але якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг від споживачів (по всій мережі, а це станом на кінець літа 883 магазини у 225 населених пунктах України), то щодо нього починається ціла серія позапланових досліджень», – акцентує увагу Рита Печериця.