"Київстар" відновив ще одну важливу послугу: що вже доступно абонентам. Список

Мобільний оператор "Київстар" після хакерської атаки відновив роботу мобільного застосунку "Мій Київстар". З його допомогою абоненти можуть керувати мобільним рахунком.

Про це йдеться у повідомленні компанії. Таким чином, загалом станом на 19 грудня абоненти можуть користуватися такими послугами:

  • голосовий зв'язок, тобто дзвінки (і в Україні, і в роумінгу);
  • SMS (і в Україні, і в роумінзі);
  • мобільна передача даних, тобто мобільний інтернет (швидкість може бути обмежена);
  • "Домашній інтернет" (у деяких населених пунктах, зокрема в Києві, спостерігаються локальні перебої);
  • сервіси із програми "Мій Київстар".

За допомогою програми клієнти компанії можуть здійснювати ряд дій зі своїм мобільним рахунком. Зокрема:

  • перевірити баланс;
  • дізнатися залишки хвилин, SMS та гігабайтів;
  • уточнити умови тарифу;
  • поповнити рахунок;
  • змінити тариф;
  • переглянути історію витрат.

"Зараз працюємо над тим, щоб у додатку знову можна отримати персональні пропозиції... Відновлюємось. Продовжуємо стабілізаційні роботи", – додали в "Київстарі".

Новини компаній
15:00, 30 травня
Новини компаній
09:00, 29 травня