Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото)

Минулих вихідних через Хмельницький вперше почав курсувати потяг «Skoda Vagonka», який сполучає Київ та Тернопіль. Журналіст сайту 0382.ua вирішив перевірити на собі зручність такого пересування та показати вам, як виглядає потяг зсередини.

Для тест-драйву виявилося достатньо проїхатися з Хмельницького до сусіднього Тернополя у другому класі. А для того, щоб відчути різницю та скласти цілісну картину, назад повертався у звичайному, всім знайомому плацкарті.

«Інтерсіті» прибув на вокзал у Хмельницькому рівно за розкладом. Замість звичних провідників, пасажирів зустрічали стюарди, які не забували вітатися, а сам потяг на вході виглядає так:

Про салон

Піднімаючись на другий поверх, мимоволі довелося звернути увагу на пасажирів, а точніше, їх кількість. До кінцевої станції тут їхали всього-на-всього 7 людей.

Салон досить просторий, прохід між сидіннями дозволяє безперешкодно пересуватися, а на спеціальному табло (як і в «Інтерсіті+» Hyundai) відображається час, температура на борту та за бортом. Проте, встановленні з обох боків вагону монітори — не працюють.

Не працює також Wi-Fi. Телефон знаходить дві точки доступу, але до жодної з них підключитися не вдалося.

Температура в салоні потяга 23 градуси Цельсія. Це підтвердив також наш термометр.

Про сидіння

Більшість сидінь розташовані за системою 2-по-2, одні навпроти одних. Відстань між ними дозволяє не тиснутися та не підбирати ноги під себе.

Поруч — підставка, на яку можна покласти телефон, або інші дрібні речі. Одразу ж під нею можна знайти дві розетки.

Є біля сидінь і невеличкий смітник та зверху полиці для невеликої поклажі.

Самі сидіння, щоправда, абсолютно статичні та не регулюються. Щоб вмоститися якомога зручніше, регулювати можна хіба що підлокітник.

Верхній одяг доведеться розмістити на ось таких вішаках. Якщо ж у Вас об’ємний пуховик, таке розміщення ні Вам, ні сусідам зручності точно не додасть.

Про зручності

В поїзді функціонує невеличке кафе, де можна попити кави, пива, або перекусити.

«Місця трішки менше та й клієнтів немає, можливо, ще не всі знають про маршрут. Люди часто хочуть розігріти якийсь сендвіч, але в нас мікрохвильової печі тут також немає, тому це трішки проблема», — розповіла продавець.

Знову ж, тут доцільно провести паралель з «Інтерсіті+» Hyundai. Ціни ті ж. Наприклад, чай обійдеться у 17, або 35 гривень.

Щодо туалету, то кожен вагон обладнаний однією вбиральнею, а в 1-му та 2-му — їх дві. Всередині, окрім унітаза, рукомийника та дзеркала, вдалося знайти необхідне: мило, папір, сушку для рук. Все це виглядає так:

І щойно встигли закінчити тест-драйв, як потяг прибув на кінцеву станцію, в Тернопіль. Знову, згідно з розкладом за 1 годину 32 хвилини після відправлення з Хмельницького

Про плацкартний

Дорога назад у плацкарті зайняла майже на пів години довше, до того ж, аби вийти з поїзда на Хмельницькому вокзалі, довелося розбудити провідника. Щоправда, чай тут вартував вже 7 гривень і квиток обійшовся значно дешевше.

Якщо ж порівнювати «Skoda»(Інтерсіті), «Hyundai»(Інтерсіті+) та звичайний потяг, то по зручності, звичайно, два перших на значно вищому рівні, а ось щодо ціни…

Отож, дорога з Хмельницького до Києва на звичайному потязі займе приблизно 5 годин та вартуватиме від 50 до 80 гривень(залежно від поїзда) у плацкарті без постільної білизни. Skoda(Інтерсіті) доставить Вас у столицю за 4 години 13 хвилин, але заплатити доведеться більше — 150 гривень (за 2-й клас). Найшвидший, але найдорожчий — це «Hyundai»(Інтерсіті+). Поїздка у Київ тут триватиме 3 години 59 хвилин, а гаманець схудне мінімум на 200 гривень.

Читайте також: Через Хмельницький до столиці розпочав курсувати двоповерховий потяг