Наразі маємо перший етап реалізації проєкту. Вже зараз через сервіс хмельничани можуть подати заяву на отримання довідки про склад сім’ї, довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи, замовити видачу копій рішень, витягів з прийнятих рішень міської ради та виконавчого комітету, а також зареєструватись на електронну чергу в ЦНАП.
Кабінет розроблено в рамках реалізації міського проєкту MyCity, який передбачає об’єднання всіх необхідних для громади міста сервісів та послуг на основі відкритих даних в єдину міську систему.
Скористатися «Кабінетом мешканця» можна на порталі https://mycity.khm.gov.ua або з головної сторінки офіційного вебсайту Хмельницької міської ради https://khm.gov.ua/ зайти в розділ «Мешканцю», далі обрати «Кабінет мешканця» і пройти реєстрацію, передбачений тут і зворотній зв'язок - користувачі можуть залишати пропозиції або зауваження, отримати інформацію про заходи, які проходитимуть в місті, та іншу корисну інформацію.
У 2018 році проєкт MyCity став фіналістом найбільшого національного конкурсу інноваційних ІТ-проектів.