Клієнтка ПриватБанку за пару хвилин втратила 60 тисяч – у шахраїв нова схема

Українка втратила 60 тисяч гривень через шахраїв, які діяли нібито від імені служби безпеки ПриватБанку.

Про це користувач з ніком iliushchenko18 написала на сайті Мінфін.

Жінці зателефонували нібито з ПриватБанку і повідомили, що з її карти несанкціоновано знімають гроші, щоб перевірити цю інформацію, вона зателефонувала на єдиний номер держбанку, де їй повідомив автовідповідач, що протягом трьох хвилин зателефонує оператор.

Потім їй передзвонили з номера, який дійсно нагадував номер ПриватБанку.

“З цього номера так званий оператор повідомив, що мені дійсно дзвонять зі служби безпеки банку і що з моїх карток проводяться операції на великі суми: в магазині Rozetka проводяться транзакції, за якими купують ноутбук, смартфон і планшет. Для того, щоб заблокувати транзакції з моїх карток, мені повідомили, що зі мною зв’яжеться представник з відділу безпеки і я повинна діяти відповідно до інструкцій, які він надасть “, – повідомила жінка.

Їй подзвонили вже з іншого номера і попросили слідувати інструкціям – натискати цифри, які їй диктували. В результаті у жінки вкрали 60 тисяч гривень.

У ПриватБанку підкреслили, що зазначені номери телефонів не відносяться до їх фінансової установи – перевірити приналежність номера до ПриватБанку можна в “Приват24” (кнопка комунікація).