• Головна
  • Віднині діють нові правила реєстрації бізнесу та нерухомості
09:49, 21 грудня 2015 р.

Віднині діють нові правила реєстрації бізнесу та нерухомості

За новими вимогами Міністерство юстиції звільняється від невластивих йому функцій, натомість нотаріальні контори перетворюються на міні-офіси з надання адміністративних послуг.

Інформацію дізнаємося від Фінансово-інформаційного порталу.
Здійснення реєстраційних функцій дасть нотаріусам можливість заробляти, так як передбачена спеціальна процедура розподілу коштів від громадян. Також це забезпечить серед фахівців такого роду здорову конкуренцію.

З сьогоднішнього дня українські нотаріуси почнуть надавати реєстраційні послуги бізнесу і нерухомості. Так, в Україні діятиме фактично 7000 міні-офісів з надання адміністративних послуг.
Про це повідомив міністр юстиції Павло Петренко, виступаючи на форумі нотаріусів: «Завдяки такому підходу ми раз і назавжди позбудемося таких ганебних явищ, як черги, хабарництво і неякісне обслуговування. Адже громадянин сам вибиратиме до кого звернутися за послугою. І якщо йому не сподобається якість обслуговування, зможе піти до іншого фахівця», - зазначив міністр.

За словами очільника Мінюсту, щоб мотивувати нотаріусів взяти на себе надання послуг з реєстрації, прийнятими законопроектами передбачено перерозподіл коштів, які громадяни платять за отримання сервісів.

За новими стандартами, 40% коштів, отриманих за послуги з державної реєстрації, що надаються нотаріусами, будуть надходити до Державного бюджету, а 60% від сплаченої суми отримуватимуть нотаріуси за надані послуги.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#реєстрація #бізнес #нерухомість #нотаріус #Міністерство юстиції
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...