• Головна
  • У Хмельницькому розпочали процес брендування краю
12:21, 9 лютого 2016 р.

У Хмельницькому розпочали процес брендування краю

Вчора відбулося засідання ініціативної групи з розробки бренду Хмельницької області, на якому визначилися з напрямками та окреслили коло експертів та зацікавлених осіб, яких надалі планують залучати. 

Про це повідомляє прес-служба Хмельницької ОДА.
До складу ініціативної групи, крім модератора Максима Левицького, директора Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації, також включені представники міської влади, Хмельницької торгово-промислової палати, бізнес-спільноти, громадського сектору та освітніх кіл Хмельниччини.

На вчорашньому засідання визначали ключові характеристики, на яких базуватиметься процес брендування регіону. У контексті пріоритетів розвитку Хмельницької області як аграрно-індустріального та рекреаційного регіону учасниками зібрання визначено 4 базові характеристики, на яких варто сфокусуватися при розробці концепції бренду:

  • розвиток логістичної інфраструктури;
  • туризм та рекреація;
  • енергетика / використання альтернативних джерел енергії;
  • аграрний сектор.

Крім того, окреслили коло експертів та зацікавлених осіб для їх включення у подальшу роботу над брендуванням регіону.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#бренд #ініціативна група #обговорення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...