• Головна
  • «Хмельниччина органічно вписується в стратегію розвитку України», – Олег Демчук
Інтерв'ю
16:15, 29 березня 2016 р.

«Хмельниччина органічно вписується в стратегію розвитку України», – Олег Демчук

Інтерв'ю

Ще у червні минуло року розпочалися роботи зі створення бренду Хмельниччини для представлення області на міжнародній арені.
До складу робочої групи з створення бренду «Зелене серце України» ввійшли науковці, підприємці, громадські активісти, експерти з екології, економіки та біохімії Хмельниччини. Учасники представляють різні райони області. Географічне розширення експертів дає можливість здійснити комплексний аналіз для брендування області.
Про ціль брендування Хмельниччини нам вдалося дізнатися від радника голови обласної ради з питань розвитку стратегії Хмельницької області Олега Демчука.

Яким бачить майбутнє нашої області робоча група?
Філософія сталого розвитку, цінності пермакультури, високорозвинене громадянське суспільство мають стати основою буття кожного мешканця нашого регіону. Саме над донесенням до людей цих базових принципів і працює наша ініціативна група, створивши образ Зеленого серця України. Картинка світу селянина і міщанина має бути наповнена оптимізмом, адже депресія, відчай і зневіра змушують людей вживати алкоголь, або виїжджати з країни. Кожен свідомий громадянин має знати напрямок розвитку території і свої здібності та зусилля синхронно спрямувати заради досягнення мети. А в результаті – гідне життя, належний рівень матеріального забезпечення, найвищі показники в Україні тривалості життя, доходу на душу населення, індексу щастя, народжуваності, а водночас найнижчі показники СНІДу, алкоголізму, злочинності, суїциду тощо.

Для нас важливі такі механізми людської діяльності, як споживча та обслуговуюча кооперація, створення кластерів, залучення науковців до інноваційного бізнесу, моделювання прозорих тендерних закупівель та електронний документообіг. Все це позначиться на якості життя наших краян.

Хотілося би бачити Хмельниччину Подільською Баварією за рівнем і якістю життя.

На скільки бачення розвитку території відповідає реальному стану речей?
Хмельниччина органічно вписується в стратегію розвитку України та відповідає запитам глобальних європейських та світових ринків. Природні ресурси (вода, корисні копалини, лісові угіддя, чорноземи) є чудовим стартовим майданчиком для розвитку аграрного сектору, легкої промисловості, туристичної галузі, навіть для відновлювальних джерел енергії. Людський фактор також є перспективним. Для розвитку бізнес-інкубаторів, центрів, наукового парку, сфери програмування наявні в області і освітні установи, і досвідчені люди, які працювали в зарубіжних компаніях. Якщо провести якісну переорієнтацію ПТНЗ, то на ринку праці з’являться кваліфіковані робітники, що стане суттєвою конкурентною перевагою. Завдяки розташуванню регіон може важливу логістичну функцію, адже транспортні розв’язки – залізниці, автошляхи – є кровоносними судинами економіки.

Які першочергові кроки слід зробити, щоб досягнути запланованого результату?
Таких кроків має бути декілька: якісна ревізія і корегування Стратегічного планування області, створення на основі європейських стандартів інвестиційних пропозицій для розвитку 3-5 галузей економіки (інвестори можуть бути як місцеві, так і закордонні), створення Агенції регіонального розвитку на засадах державно-приватного партнерства, створення Асоціації голів об’єднаних територіальних громад і налагодження її ефективної роботи. Відкриття фронт-офісів у ключових містах, де приймаються рішення, здійснюються торгово-фінансові операції – Брюссель, Мюнхен, Лондон, Шанхай, Токіо, Нью-Йорк тощо. Останнє дасть можливість уникнути довгого ланцюжка посередників і напряму вести вигідну торгівлю товарами і послугами.

Важливим кроком буде імпортозаміщення тих видів сільгосппродукції, яку ми можемо якісно вирощувати в нашому регіоні та Україні. Йдеться про мільярди доларів, які українці вивозять за кордон, купуючи помідори, капусту, часник, салати. А за цим з’явиться свій текстиль, своя шерсть…

Робоча група виокремила основні тези, на яких ґрунтуватиметься філософія бренду «Хмельниччина – зелене серце України». Ця візуалізація не є кінцевим варіантом, а лише ілюструє приклад, який будуть надалі допрацьовувати. Детальніше на фото.

До вдосконалення бренду можна долучитися будь-кому. Якщо у Вас є конструктивні зауваження та пропозиції, то надсилайте їх на електронну адресу  [email protected]

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#бренд #брендування #Хмельниччина #робоча група
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...