16:33, 23 червня 2016 р.
Хмельничанам доступна система онлайн бронювання від BlaBlaCar
BlaBlaCar в Україні запускає систему онлайн бронювання.
З 21 червня система онлайн бронювання місць в автомобілі доступна для жителів більшої частини України, у тому числі й хмельничанам.
Даний функціонал розроблений, щоб процес бронювання місць в автомобілях був таким же зручним, як бронювання місць в автобусах і поїздах.
Як саме працює нова система, журналісту 0382.ua розповіли у прес-службі відомого сервісу.
– Що зміниться для пасажирів?
– Відтепер зареєстровані на сервісі BlaBlaCar користувачі зможуть вибрати водія, з яким по дорозі, за певними критеріями: це і вартість поїздки, і кількість відгуків, і статус водія, і навіть маркою автомобіля.
Якщо раніше тільки водії мали можливість бачити профілі своїх майбутніх попутників, то з запуском системи онлайн бронювання це зможуть зробити і пасажири, причому по кожній ділянці спільної поїздки. Так, всі учасники поїздки зможуть більш усвідомлено підходити до вибору попутників, переглядати профілі та відгуки, а також бачити інформацію про облікові записи в соціальних мережах—Facebook, Вконтакті, і LinkedIn.
– А для водіїв?
Тепер під час публікації своєї пропозиції про поїздку водій повинен буде обрати, в якому режимі будуть підтверджуватися запити на бронювання місць в його автомобілі: вручну або автоматично. У першому випадку йому доведеться самостійно підтверджувати кожен запит, дотримуючись встановленого потенційним попутчиком терміну очікування відповіді. У другому — водій буде лише отримувати повідомлення про нові бронювання.
– Які переваги системи онлайн бронювання?
– По-перше, це впевненість в тому, що поїздка відбудеться.
З появою функції бронювання місць в автомобілі кількість відмов від поїздки з боку пасажирів зменшується на 90%. Так, якщо раніше попутники домовлялися про поїздку за допомогою особистих повідомлень і дзвінків, тепер пасажири зможуть відправити повноцінний запит на бронювання місця і отримати підтвердження від водія.
По-друге, надійність. Адже тепер пасажир може бачити повний профіль не тільки водія, як це було раніше, а й інших попутників, які вже забронювали місця в обраній поїздці. Це означає, що він може відповідальніше підходити до вибору компанії для своєї міжміської поїздки: подивитися пов’язані з профілем облікові записи і кількість друзів в соціальних мережах Facebook, Вконтакті, іLinkedIn, обирати попутників за рейтингом, відгуками, рівню балакучості, відношенню до паління у салоні, музиці і.т.д.
Ще однією перевагою стане можливість задавати питання у відкритому полі «Питання водієві». Якщо раніше користувачі уточнювали деталі майбутньої поїздки в особистих повідомленнях або за телефоном, зараз же відповіді на запитання буде видно всім зареєстрованим користувачам сервісу. Водієві більше немає необхідності відповідати на питання в індивідуальному порядку, а пасажиру—задавати повторювані питання.
– Чи плануються зміни у способі оплати послуг сервісу?
– Так, через деякий час буде впроваджена система оплати послуг сервісу, що зі свого боку означає ідентифікацію користувача через платіжні інструменти. Такий принцип вже працює практично в усіх західноєвропейських країнах.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:00
11:00
13:40
Вчора
ТОП новини
Оголошення
14:24, 31 жовтня
5
10:52, 7 листопада
17:08, 6 листопада
119
live comments feed...