• Головна
  • На сайті «Хмельницькводоканал» створили «Приватний кабінет абонента»
15:21, 7 вересня 2016 р.

На сайті «Хмельницькводоканал» створили «Приватний кабінет абонента»

Щоправда, це нововведення працює в тестовому режимі.
Приватний кабінет був створений спільними зусиллями працівників служби автоматизованої системи керування виробництвом (АСКВ) підприємства.
Начальник служби Віталій Норик зазначає, що приватний кабінет працює в тестовому режимі, аби виявити та усунути помилки в мірі їх надходження.
«На даний час в певної кількості абонентів виявлені проблеми з реєстрацією – усуваємо. Кабінет розробляється власними силами. Веб – це новий для наших спеціалістів напрямок тому вчимося та набираємось досвіду, – підкреслив Віталій Норик.
Отож, «Приватний кабінет абонента» створений для того, аби інформувати клієнтів, щодо основної інформації по розрахунку з абонентом. А саме: нарахування, пільги, субсидії, оплата, перерахунки, вид нарахування, наявність пільг. Також у цьому кабінеті наявні можливості надання показів лічильника, інформації про діючі тарифи, функції передачі повідомлення адміністратору. Також, приватний кабінет має таку функцію, як відновлення паролю та його зміни.
1

Так виглядає «Приватний кабінет абонента» на сайті «Хмельницькводоканал».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#сайт #сторінка #інновації #водоканал #Хмельницький
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...