15:21, 7 вересня 2016 р.
На сайті «Хмельницькводоканал» створили «Приватний кабінет абонента»
Щоправда, це нововведення працює в тестовому режимі.
Приватний кабінет був створений спільними зусиллями працівників служби автоматизованої системи керування виробництвом (АСКВ) підприємства.
Начальник служби Віталій Норик зазначає, що приватний кабінет працює в тестовому режимі, аби виявити та усунути помилки в мірі їх надходження.
«На даний час в певної кількості абонентів виявлені проблеми з реєстрацією – усуваємо. Кабінет розробляється власними силами. Веб – це новий для наших спеціалістів напрямок тому вчимося та набираємось досвіду, – підкреслив Віталій Норик.
Отож, «Приватний кабінет абонента» створений для того, аби інформувати клієнтів, щодо основної інформації по розрахунку з абонентом. А саме: нарахування, пільги, субсидії, оплата, перерахунки, вид нарахування, наявність пільг. Також у цьому кабінеті наявні можливості надання показів лічильника, інформації про діючі тарифи, функції передачі повідомлення адміністратору. Також, приватний кабінет має таку функцію, як відновлення паролю та його зміни.
Так виглядає «Приватний кабінет абонента» на сайті «Хмельницькводоканал».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
live comments feed...