18:06, 30 вересня 2016 р.
Міська влада вивчає проблеми Хмельницьких ЦНАПів (Фото)
У Хмельницькій міській раді провели нараду, щодо проблем в наданні адмінпослуг.
Нарада була розширеного типу та під керівництвом керуючого справами виконавчого комітету Юлії Сабій.
Захід проводився вперше, але його ініціювали для того аби знайти проблеми, які існують в системі, а також для того щоб налагодити якість надання адмінпослуг.
Учасниками наради стали виконавчі органи міської ради, управління адміністративних послуг та суб’єкти надання адміністративних послуг.
Сфера надання адміністративних послуг охоплює безліч напрямків по роботі з громадянами. Щодня за підрахунками працівників ЦНАПу реєструють близько 180 заяв. Однак, в цю кількість не входить надання консультацій, які проводяться також в центрах адмінпослуг.
Виконувач обов’язків начальника управління державної реєстрації Сергій Гончар констатує те, що проблеми існують в галузі реєстрації. Він нарікає на недостатньо тривалий час існування відділу реєстрації та «прогалини» в законодавстві. Та незважаючи на це, співпраця з утримувачами послугами налагоджена.
«Всі питання, які виникають під час роботи, щодо реєстрація бізнесу, речових прав та місця проживання розглядають та усуваються на місці. Наразі усі проблеми ми виконуємо в робочому порядку»,- зазначає Сергій Гончар.
Начальник служби у справах дітей Дика Світлана також була присутня на нараді. Вона запевнила, що у них з початком заснування центрів надання адміністративних послуг співпраця налагоджена.
Начальник управління надання адміністративних послуг у Хмельницькому Хохлов Олексій зазначив те, що є над чим працювати. Усі проблеми, які існують в цій сфері будуть усунуті уже в найближчому майбутньому. До того ж він зазначив, щоб надання послуг було ефективнішим потрібно мати такі відділи по районах міста. У нашому місті таких відділів потрібно 8.
Питаннями часу є 4 проблеми. Це сучасне технічне забезпечення, яке в свою чергу є великим недоліком.
Проблематичним для нашого міста є електронний вигляд подання заявок. В Хмельницькому інноваційні технології в центрах надання послуг трохи «відстають» від інших міст. Саме тому працівники витрачають більше часу на обробку інформації, задля перевірки достовірності, а це вже впливає на внутрішню роботу колективу та надання консультацій для суспільства.
«Я громадянин такий як усі. Кількість скарг зменшилася. А усі ті проблеми, які існують їх можливо вирішити в найближчому часі. Я хочу отримувати якісне надання послуг, як і ви», - підкреслив Олексій Хохлов.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
У Кам’янському продають легендарний завод: які потужності має
Новини компаній
17:00
4 жовтня
ТОП новини
Оголошення
19:12, 25 вересня
11:04, 24 вересня
9
16:11, 2 жовтня
5
12:16, 5 жовтня
1
live comments feed...