16:34, 17 жовтня 2016 р.
Хмельниччина тепер має свій бренд: самобутній, сучасний та аутентичний (Фото)
Оголошено результати опитування на кращий бренд Хмельниччини. У голосуванні взяло участь 1159 жителів Хмельниччини. Відтепер варіант № 2 можливий у подальшому використанні в акціях та проектах області.
Експерторозробниками проекту є столична агенція «Бюро маркетингових технологій». На ринку вона з 1999 року і має значний досвід роботи у маркетингу. Розробляти бренд Хмельницької області погодилися безкоштовно. Перші напрацювання у розробці бренду області показали ще 11 серпня.
Відтоді мешканці Хмельниччини голосували за кращий бренд регіону. Для вибору було представлено 4 рекламні концепти логотипу Хмельницької області. З 19 вересня по 3 жовтня проводилось голосування за можливі варіанти бренду Поділля.
За результатами опитування найбільшу кількість голосів набрав Варіант №2 – Графічний знак – самобутній – 39,34%.
Варіант №1 «Перехрестя стихій та історій» набрав 37,1% голосів. Класичний гербовий варіант отримав лише 9,06% та найсучасніший з усіх варіантів (№4) зібрав 14,5% голосів.
«Розробники бренду також попрацюють з брендбуком, який ми потім оприлюднимо на нашому сайті. Також будемо закликати підприємців та усіх, хто має нагоду, використовувати цей бренд, аби популяризувати Хмельниччину», – розповідає начальник управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Інна Михайлова.
Планують створити й сайт області. На ньому можна буде прочитати історію регіону, дізнатися де можна відпочити, поїсти чи які місця відвідати. З сайтом, який матиме дві адреси (www.visit-km.com та www.khm.trevel) працюватимуть модератори. Хто платитиме їм за роботу поки не кажуть, бо сподіваються знайти волонтерів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:30
Вчора
ТОП новини
Оголошення
10:32, 10 січня
10:32, 10 січня
10:32, 10 січня
10:32, 10 січня
20:45, 3 січня
live comments feed...