Громадський транспорт у Хмельницькому: «незалежний» тролейбус, та квитки з минулого (ФОТО)

Цього разу ми вирішили прослідкувати за тим чи дотримуються графіку руху водії хмельницьких тролейбусів та наскільки добросовісні кондуктори та дізналися яким маршрутам графік «не писаний».

В рамках проекту «Громадський транспорт» ми прослідкували не лише за тим, чи видають квитки на проїзд у Хмельницьких автобусах та тролейбусах, а також за графіком їхнього руху. Після встановлення нових табличок на зупинках, де вказаний час прибуття кожного тролейбуса та велику кількість скарг, що деякі «рогаті» не дотримуються вказаного графіку ми власноруч вирішили спростувати або підтвердити обґрунтованість цих скарг.

Отож, квитки та графік руху тролейбусів. Журналістом 0382.ua, першою для спостереження була обрана зупинка «Університет», що на Інститутській. Деякий час довелося провести на холоді та постійно моніторити рух "рогатих". Тут, до честі більшості водіїв слід сказати, що майже всі тролейбуси, якщо і спізнювалися, то це було в рамках дозволеного. Рамки ці, як написано на самих розкладах руху — 2 хвилини. Більшість тролейбусів так і приїжджали, чи то раніше, чи то пізніше на 1-2 хвилини. Деякі могли спізнитися і на 5. Проте тролейбус, що прямує по маршруту №17 все таки змусив звернути на себе увагу та здивувати.  А саме, привернув він увагу своєю «самостійністю», тому що те що ми бачили насправді та те, що було написано в розкладі  — аж ніяк не співпадало. У результаті «рогатого» прийшлося чекати, більш ніж 15 хвилин, і це при температурі -9, а далі може бути і набагато холодніше. Замість того, щоб забрати пасажирів з нашої зупинки о 8:44, він прибув о 8:59 — це, як на мене, досить серйозне запізнення, до того ж зважаючи на те, що люди поспішають на навчання та на роботу.

Записати2
Записати2

Проїхавшись в «сімнадцятці», з отриманням квиточка проблем не виникало — кондуктор справно виконував свою роботу, паралельно встигаючи спілкуватися з кимсь по телефону. В інших тролейбусах, на щастя з квитками проблем також не виникало. Всюди де приходилося їхати видавали проїзні талони.

Автобуси та маршрутки. З графіком тут все більш туманно, хоча 80% водіїв їхали з інтервалом, який зазначений в розкладі . Хоча і тут є винятки, малогабаритні маршрутки з номерами 30 та 40 дійсно не завжди «ходять» регулярно. Вони, навіть, інколи не зупиняються на зупинках, хоча звинувачувати їх в цьому не варто, адже не стають вони тоді, коли пасажирів всередині набралося «під зав’язку». Тут вже запитання аж ніяк не до водіїв, а до людей у теплих кабінетах.

До водіїв та кондукторів є інші запитання. Наприклад, проїхавшись 22 та 51 маршрутами, квитка за проїзд я так і не отримав. При цьому, у автобусі, який їхав за 51 напрямком на найпомітнішому місті красувалася табличка-попередження про штраф у 40 гривень за безквитковий проїзд. Платити майже півсотні за зазначеними на попередженні статтями нікому не довелося. Тим часом квитки спокійно собі лежали на панелі біля водія.

Громадський транспорт у Хмельницькому: «незалежний» тролейбус, та квитки з минулого (ФОТО), фото-2

Дещо курйозна ситуація склалася на маршруті №40. Спершу, водій сильно здивувався, коли я, заплативши йому за проїзд, самостійно взяв квиток. Потім, вже дивуватися довелося мені — як виявляється, оплативши проїзд я переплатив 50 копійок, адже на квитку була зазначена ціна проїзду 3 гривні та й сам він був «родом» ще з 2014 року.

Записати3
Записати3

Отож, підводячи підсумки, слід зауважити, що не все так погано, але через самовільний графік деяких маршрутів люди спізнюються на зустрічі, роботу та навчання. Також кондуктори, які не видають квитків, тим самим порушують закон — а це, апріорі, не дуже добре та не приносить користі ані нам, ані місту загалом.

Не втомлюємося вам нагадувати, що у нас триває голосування, де ви можете обрати маршрут по якому найскладніше та найнеприємніше пересуватися громадським транспортом.

Маршрутом, який набере найбільшу кількість голосів ми обов’язково проїдемося та відчуємо все «задоволення» такого пересування на собі.

Також розповідайте нам про наболіле на тему «Громадський транспорт» у коментарях під статтями проекту на сайті та на сторінках «Вконтакті» і «Facebook». Найактуальніші проблеми стануть темами наступних випусків та будуть озвучені на зустрічі з директором ХКП «Електротранс» Паламарчуком Віктором Анатолійовичем, яка відбудеться наприкінці місяця. 

Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі