Проект
18:16, 14 грудня 2016 р.
Таксисти знову підняли ціни або «хмельничани в булочну на таксі не їздять» (Фото)
Проект
Поки працівники Укртрансбезпеки "полюють" на нелегальних таксистів, а таксисти скаржаться на безробіття та безвихідну ситуацію – ми продовжуємо проект «Громадський транспорт» і піднімемо цього разу якраз тему "Таксі".
Таксі у Хмельницькому поступово дорожчає, проте левова частка самих таксистів так і працює без ліцензії. Ось наприклад, якщо ще влітку кілометр по місту вартував 3 гривні, то тепер ціни піднялися на третину, як результат — 4 грн за кілометр перевезень. Щодо ліцензій, то тут все досить неоднозначно — Укртрансбезпека регулярно повідомляє про впійманих порушників та накледені на них штрафи, але їх у місті не меншає. Тому перевіркою ліцензій нехай надалі займається Укртрансбезпека та поліція, а ми, в свою чергу, вирішили поспілкуватися не лише з ними, а також з таксистами та громадянами.
Якраз таки, попри всі намагання поговорити, дізнатися інформацію від представників Укртрансбезпеки нам так і не вдалося. Протягом двох днів, на дзвінки до начальника Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області Віталія Дзюби ніхто так і не відповів. Ми намагалися поспілкуватися з ним особисто, але на робочому місці його також не застали. Інші працівники відмовилися давати будь-які коментарі без дозволу керівництва. Тому офіційної статистики про кількість впійманих та притягнутих до відповідальності нелегальних таксистів ми так і не отримали.
А ось з таксистами поспілкуватися було набагато простіше. На стоянці, біля залізничного вокзалу вони розповіли журналісту сайту 0382.uaпро свою роботу та щоденні проблеми. Більшість, в першу чергу, бідкалися на важку долю, малу кількість бажаючих скористатися послугами перевезення та дороги. Щоправда, впродовж спілкування до автомобілів з «шашками» так і не підійшов жоден потенційний пасажир. Як переконують таксисти, така ситуація майже кожен день.
«Люди зараз стали мало викликати таксі. Кожен старається економити, тому що в більшості немає грошей. Тому ми від цього також страждаємо. Ось, наприклад, приїжджає людина на вокзал поїздом, її же краще заплатити цих три гривні за автобус ніж замовляти таксі і переплачувати у десть раз більше. Найбільше клієнтів трапляється, зазвичай, на вихідні та свята. Раніше, була трішки краща ситуація. Ліцензію виробити зараз також важко дуже, можливо буде якесь спрощення умов», — розповів нам один з хмельницьких таксистів.
Окрім цього, чоловік поскаржився на якість місцевих доріг, але завантаженістю транспорту залишається задоволений. Зазначив, що лише у вівторок та четвер їздити трішки важче.
Звичайно, всі як один, переконували в своїй добросовісності та чесності по відношенні до пасажирів. Хоча в деяких містах України часто трапляються випадки коли пасажира, особливо якщо він не місцевий, просто катають по місту, а потім вказують захмарну суму "подорожі". До честі наших перевізників, у Хмельницькому таких випадків помічено не було, хоч своєрідну перевірку ми інколи влаштовували.
На жаль, існує проблема з реагуванням на виклик таксі, і це не лише до віддалених районів, а й навіть на деякі вулиці поблизу центру міста. Мешканці Хмельницького скаржаться, що вночі автомобіль можна прочекати 20-30 хвилин після виклику, а то й взагалі не дочекатися — все це б не було так погано, якби про таку ситуацію попереджали диспетчери, проте вони обіцяють, що машинна приїде через 5-10 хвилин.
«Було декілька випадків, що взагалі таксі не приїжджало. Одного разу це сталося, коли викликали до поліклініки, щоб переїхати в іншу. Диспетчер сказала, що машина буде через 5 хвилини, ми з дитиною на морозі чекали довше. Після чого зі служби таксі зателефонували і сказали, що автомобіль поламався, а другого немає. Також були ситуації, що не можна було доїхати до вокзалу та до ринку. Після цих випадків намагаюся більше не користуватися таксі. Перевагу надаю громадському транспорту», — розповіла хмельничанка Юлія.
Проте, не зважаючи на всі незручності — таксі у Хмельницькому одне з найдешевших серед обласних центрів України. Мінімальний тариф тут складає 22 гривні плюс, як ми вже зазначали, 4 гривні за 1 кілометр. Для порівняння, у Львові мінімальний тариф — не менше, ніж 30 гривень, а за 1 кілометр доведеться заплатити від 4,50 і вище. Підводячи підсумки варто зазначити, що дійсно їздити на таксі для хмельничан дорого, для водії знижувати ціни — не вигідно. Саме тому і склалася така ситуація, що останнім часом, аби зекономити кошти, хмельничани стали набагато рідше використовувати таксі.
Тим часом, до закінчення голосування залишилося вже зовсім не довго, тому закликаємо Вас обрати найнезручніший напрямок.
Маршрутом, який набере найбільшу кількість голосів, вже зовсім скоро, ми проїдемося та відчуємо все «задоволення» такого пересування на собі.
Не забувайте розповідати нам про проблеми пов‘язані з «Громадський транспортом» у коментарях підстаттями проекту на сайті та на сторінках «Вконтакті» і «Facebook». Про найболючіші ми поспілкуємося на зустрічі з директором ХКП «Електротранс» Паламарчуком Віктором Анатолійовичем, яка відбудеться наприкінці місяця.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Який, на Вашу думку, найпроблемніший маршрут у Хмельницькому?
проголосувало 378 відвідувачів
Ружична — Раково
9,5%
Катіон — Лезневе
5,6%
Гречани — Озерна
9,3%
Ружична — Лезневе
4,5%
Гречани — Ружична
12,2%
Катіон — Раково
13,0%
Лезневе — Гречани
7,7%
Катіон — Озерна
6,3%
Сілістра — Катіон
3,2%
Дубово — Озерна
28,8%
Останні новини
10:39
10 грудня
10:32
10 грудня
ТОП новини
Оголошення
18:58, 10 грудня
18:58, 10 грудня
18:58, 10 грудня
18:58, 10 грудня
live comments feed...