• Головна
  • Конфлікти у супермаркетах: як правильно себе поводити (ФОТО)
F.A.Q.
09:06, 1 лютого 2019 р.

Конфлікти у супермаркетах: як правильно себе поводити (ФОТО)

F.A.Q.
Конфлікти у супермаркетах: як правильно себе поводити (ФОТО)

Ми продовжуємо шукати корисні поради та відповідати на актуальні запитання у рубриці F.A.Q.»

Сьогодні піднімемо тему найпоширеніших конфліктів у супермаркетах, таких як: чи мають право у Вас вимагати гроші за випадково розбитий товар, чи обов'язково залишати речі у камері схову та чи можна фотографувати товари.

Інколи бувають неприємні ситуації в супермаркетах та конфлікти з охоронцями. Ми, разом з вами, спробуємо розібратися, як правильно себе поводити в таких випадках.

Отож розпочнемо: "Що робити, якщо Ви випадково пошкодили чи розбили товар?"

Оплачувати його вартість Ви не зобов’язані. Тут вступає в силу Цивільний кодекс України. А точніше, ст. 323 ЦКУ, у якій зазначено: «Ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом». Звичайно охоронці та адміністрація переконуватимуть у протилежному та погрожуватимуть поліцією і штрафом. Вирішення ситуації тут може бути наступне:

  • зверніться до адміністратора та запропонуйте скласти акт пошкодження товару;
  • у ньому вкажіть всі обставини, що призвели до виникнення ситуації;
  • зверніться до можливих свідків події або, разом із адміністратором чи охоронцем, перегляньте відео з камер спостереження;
  • після цього, посилаючись на закон, поясніть, що на місці Ви платити не збираєтеся. Оплатите товар лише у випадку доведення Вашої провини у суді.
attachment.php?attachmentid=5033228&d=1425537936

attachment.php?attachmentid=5033228&d=1425537936

Актуальним є також питання фото- та відеозйомки у супермаркетах.

Тут правила визначає сам власник, він цілком законно може заборонити зйомку на території. Але є один нюанс — якщо в магазині встановленні камери і написано «Ведеться відеоспостереження», то це є свідченням, що Ви перебуваєте в публічному місці, адже у відвідувачів згоду на зйомку ніхто не бере. Якщо відеозйомку дозволено власнику, то її дозволено і Вам. І ще одне — забороняти фотографувати має право власник, а не охоронець. Якщо ж охоронець забороняє, то можете попросити довіреність, що він має таке право, або ж вимагайте покликати самого власника. Відбирати телефон, або фотоапарат у Вас так точно не мають права — це протизаконно.

16062012065900_1364.jpg

І останнє: «Чи зобов’язані відвідувачі залишати речі у камері схову?». Однозначно — ні. Інколи виникають ситуації коли охоронці зобов’язують залишити рюкзак або пакет у камері схову. Ви не зобов’язані цього робити. Якщо Вас не пускають у торговий зал з речами — вимагайте книгу скарг, та зазначте у ній про непрофесіоналізм співробітника маркету. Адже коли Ви залишаєте рюкзак у камері схову, то автоматично укладаєте договір  безкоштовного зберігання речі. Ніхто не може змусити Вас укласти договір.

1340691160_krazha_cam_hran.jpg

1340691160_krazha_cam_hran.jpg

Надіємося, що ця інформація стала корисною, та нам вдалося дати вичерпну відповідь на досить актуальні запитання. Нехай конфліктні ситуації Вас оминають. Нагадаємо, що Ви також можете взяти участь у рубриці «F.A.Q.», задаючи нам запитання, відповіді на які хочеться почути найбільше. Роз’яснення до найцікавіших та найактуальніших питань ми обов’язково будемо шукати та давати на них відповіді у наступних статтях.

Що Вас турбує або цікавить, розповідайте у коментарях та у розділі «Книга скарг та пропозицій міста».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#супермаркет #правила #конфлікти
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...