• Головна
  • Інфографіка: третина шкіл Хмельниччини неефективна
09:06, 23 березня 2017 р.

Інфографіка: третина шкіл Хмельниччини неефективна

Опорні школи створюються з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти по всій Україні.

Про це повідомляє 0382.ua з посилання на Освіта.ua.

Сьогодні вже функціонує 178 опорних шкіл, із них лише 4 працюють на Хмельниччині. В області 33% шкіл І ступеня мають менш ніж 10 учнів; навчальні заклади І-ІІ ступеня з наповненістю до 25 учнів - 4%, ще у 40% шкіл цієї категорії менш ніж 40 дітей; 38% шкіл І-ІІІ ступеня мають до 100 учнів. 

Про це повідомила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час виступу на Раді регіонального розвитку. За її словами, сьогодні понад 60% сільських дітей навчаються у класах з наповненістю менше 15 учнів, з них 33,5% дітей навчаються у класах, де менше 10 учнів, часто в таких школах один учитель читає більше 3-х предметів, що нівелює шанси цих школярів на отримання якісної освіти.

«Люди, що промовляють гасло «немає школи – немає села», втрачають з поля зору найголовніше – школа існує заради дитини, а не дитина існує для того, щоб стояла будівля школи чи оплачувалися години вчителя. Школа потрібна для того, аби наші діти отримували якісну освіту, яка стане для них квитком у майбутнє. І тому наша мета – створити таку інфраструктуру закладів, щоб ми могли підвезти до якісної, добре обладнаної школи, в якій є хороші вчителі, кожного українського школяра», – зазначила Гриневич.

Інфографіка: третина шкіл Хмельниччини неефективна, фото-1

Вона повідомила, що до трійки регіонів з найбільш неефективною мережею шкіл на сьогодні входять: Чернігівська, Сумська та Кіровоградська області.

Зокрема, у Чернігівській області менше 10 учнів навчається у 55% шкіл І ступеню, менше 40 учнів – у 65% шкіл І-ІІ ступеню та менше 100 учнів – у 50% шкіл І-ІІІ ступеню.

Інфографіка: третина шкіл Хмельниччини неефективна, фото-2

Міністр освіти також додала, що у 2017 році освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам становить 52,6 млрд грн. При цьому виділено 0,2 млрд грн для підтримки осіб з особливими освітніми потребами, 300 млн грн – на обладнання природничо-математичних кабінетів та лабораторій, 200 млн грн – на автобуси, а також ще 300 млн грн для об’єднаних територіальних громад на обладнання шкіл та придбання автобусів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#школа #опорна #ефективність
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...