• Головна
  • За що ви насправді платите, купуючи квиток на поїзд
09:56, 13 липня 2017 р.

За що ви насправді платите, купуючи квиток на поїзд

У вартість квитка входять ще кілька послуг і привілеїв, про які ви могли не знати, про це пише ТСН.

Залізничний транспорт не дарма називають одним з найбільш безпечних: однією з основних «захованих» у квитку на поїзд послуг є страховка.

Якщо уважно вдивитися в квиток, можна знайти вартість вашої страховки. Вона становить всього 70 копійок, але якщо порахувати кількість пасажирів в день, помножити це все на місяці - суми виходять значні. Тільки за ці півроку 25 мільйонів пасажирів заплатили страховикам 17 з половиною мільйонів гривень.

При цьому, варто відзначити одну важливу деталь: половину з цієї суми забирає собі «Укрзалізниця» - на розвиток. На страхові же виплати передбачили всього 0,5% від загального залишку - 300 тисяч гривень. Проблема полягає в тому, що про цю страховку практично ніхто не знає, тому не вимагають.

Але це не єдине, чого не знають пасажири.

  • Пасажири не зобов'язані самостійно застеляти і розстеляти своє спальне місце. Це повинні робити провідники.
  • Температура у вагоні не повинна перевищувати 26 градусів. Якщо у вашому вагоні температура вище даної позначки - то ви маєте право вимагати перевестися в вагон з кондиціонером, причому абсолютно безкоштовно. Але це можливо тільки в тому випадку, якщо в таких вагонах є вільні місця.
  • Пасажири можуть призупинити свою поїздку на будь-якій станції за маршрутом. Після чого протягом 10 днів можна безкоштовно продовжити поїздку з тієї станції, на якій ви зійшли. Для того, щоб оформити зупинку необхідно звернутися до начальника станції, який оформить вам «паузу» в поїздці. Далі в день продовження подорожі на касі ви віддаєте свій квиток з позначкою «зупинка» і вам його змінюють на новий.

Повернемося до страховки. Як вже було сказано, з кожного пасажира стягується плата за страховку. Якщо в дорозі стався нещасний випадок, в результаті якого були отримані фізичні травми, пасажир має право вимагати компенсацію.

«Якщо людина захворіла, застудився в потязі - це не є травматичне ушкодження, це не є нещасний випадок. Це захворювання. Ось це якраз не покривається договором страхування. Потрібно щось травмувати, скажімо так», - розповідає директор департаменту особистого і медичного страхування, Вікторія Чорна.

Звертатися по виплати потрібно саме в страхові компанії, які пишуть на квитку. Саме тому квиток необхідно забрати у провідника при виході з поїзда. Крім того, у начальника поїзда потрібно оформити факт нещасного випадку. І нарешті, ніхто не буде виплачувати компенсацію, якщо у потерпілого не оформлений лікарняний.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#потяг #страховка #білизна
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...