• Головна
  • «АТБ»: куди йдуть гроші покупців?
10:38, 21 вересня 2017 р.

«АТБ»: куди йдуть гроші покупців?

«АТБ»: куди йдуть гроші покупців?

Торговельна мережа «АТБ» знову підтвердила свій статус одного з найбільших платників податків країни. Дозволяючи своїм клієнтам суттєво заощаджувати на покупках, мережа перераховує в бюджети різних рівнів мільярди гривень, роблячи істотний внесок у розвиток української економіки

Коли ми чуємо про найбільших платників податків України, то вважаємо, що це великі металургійні підприємства, гіганти добувної галузі, енергетичні компанії та ін. Значна частина таких підприємств дійсно займає рядки подібних рейтингів. Звичайно, ми думаємо, що вони ніяк не пов'язані з нашим повсякденним життям. І дарма! Чи уявляли ви собі, що кожного дня, заходячи у магазини компанії «АТБ» за продуктами для домашньої вечері, багато хто з нас не тільки заощаджу є сімейні гроші (за рахунок низьких цін у цій мережі), але й бере участь у процесі бюджетоутворення?

Здається, що це нереально. Але насправді, усе так і є. За даними Державної фіскальної служби, «АТБ» входить до двадцятки найбільших платників податків країни. Це єдиний представник роздрібної торгівлі, який потрапив на таку високу позицію цього рейтингу. Маємо серйозний показник – у 2016 році група компаній «АТБ» пер рахувала у бюджети різних рівнів і спеціальних фондів близько 5,5 млрд грн. Ця сума, приміром, дорівнює виплаті протягом року зарплати більш ніж 80 тис. учителів або річної дотації на утримання дитини більш ніж 183 тис. самотніх матерів.

Компанія «АТБ» зберігає високі рейтингові позиції в галузі щодо сплати податків і у 2017-му. «Наша компанія – лідер з податкових відрахувань до бюджетів різних рівнів і спеціальних фондів серед найбільших ритейлер і в країни в 2017 році. У першому півріччі підприємства групи «АТБ» сплатили податків і зборів на загальну суму 3, 25 млрд грн. За прогнозами компанії сума податкових відрахувань і зборів у 2017 році складе 6,6 млрд грн., що на 20 % більше, ніж за 2016 р.», – зазначає Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

«АТБ»: куди йдуть гроші покупців?, фото-1

Багато осіб, далеких від економічних викладок, можуть заперечити, мовляв, що нам до бюджетних процесів. Але вони помиляються. Адже податкові відрахування компанії до місцевих і регіональних бюджетів допомагають містам у вирішенні нагальних соціальних питань і комунальних проблем. Це і благоустрій міських територій, і асфальтування доріг, і встановлення дитячих майданчиків, і ремонт систем газопостачання, і багато чого іншого. Не говорячи вже про реалізацію соціальних програм з економічно го та культурного розвитку населених пунктів.

Інакше кажучи, кожна людина з трьох мільйонів українців, які щодня купують продукти у магазинах «АТБ» по всій країні, власними грішми допомагає розвитку свого міста чи селища. А їх чимало – станом на кінець серпня 2017 року торговельна мережа нараховувала 883 маркети у 225 населених пунктах 21 області нашої країни.

«Ми цінуємо довіру, яку виявляють нам українці, вибираючи «АТБ». Свого час у ми запропонували співвітчизникам унікальний формат – національний український дискаунтер, що заснований на європейському досвіді й використовує європейський підхід до контролю якості продукції й обслуговування покупців. Такий формат припав по душі людям. Саме завдяки підтримці наших покупців ми змогли сьогодні стати найбільшою мережею нашої країни, яка ще й найдинамічніше розвивається», – зазначає Наталія Шаповалова, перший заступник генерального директора ТОВ «АТБ - маркет».

Ці слова підтверджує і статистика. Підприємство показує найвищі темпи розвитку в Україні за останні 10 років. Навіть економічні кризи та складна ситуація в країні не зупинили процес розширення мережі. Сьогодні «АТБ» освоює нові регіони, відкриває магазини, даючи роботу й упевненість у завтрашньому дні сотням українських родин. І це не просто слова. Задумайтеся: у корпорації «АТБ» зараз працює більш ніж 50 тисяч людей. Тут вони одержують не тільки білу зарплату й соціальні гарантії, але й можливість професійного зростання. Практично 100% керівників цієї мережі були студентами учбового центру «АТБ», тобто це люди, які свого часу прийшли сюди на посади касирів, охоронців, продавців.

Безумовно, для покупців усе перераховане не так важливо, як, приміром, доступні ціни та висока якість товарів. Але все це настільки взаємопов’язано, що не може існувати одне без іншого. Саме такий підхід дозволив компанії стати лідером і локомотивом галузі, задаючи високі стандарти всій українській торгівлі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#АТБ #розвиток #економіка #економіка #бюджет #покращення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...