Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото)

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль», Бойко Роман

Минулих вихідних через Хмельницький вперше почав курсувати потяг «Skoda Vagonka», який сполучає Київ та Тернопіль. Журналіст сайту 0382.ua вирішив перевірити на собі зручність такого пересування та показати вам, як виглядає потяг зсередини.

Для тест-драйву виявилося достатньо проїхатися з Хмельницького до сусіднього Тернополя у другому класі. А для того, щоб відчути різницю та скласти цілісну картину, назад повертався у звичайному, всім знайомому плацкарті.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-1

«Інтерсіті» прибув на вокзал у Хмельницькому рівно за розкладом. Замість звичних провідників, пасажирів зустрічали стюарди, які не забували вітатися, а сам потяг на вході виглядає так:

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-2 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-3 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-4

Про салон

Піднімаючись на другий поверх, мимоволі довелося звернути увагу на пасажирів, а точніше, їх кількість. До кінцевої станції тут їхали всього-на-всього 7 людей.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-5

Салон досить просторий, прохід між сидіннями дозволяє безперешкодно пересуватися, а на спеціальному табло (як і в «Інтерсіті+» Hyundai) відображається час, температура на борту та за бортом. Проте, встановленні з обох боків вагону монітори — не працюють.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-6

Не працює також Wi-Fi. Телефон знаходить дві точки доступу, але до жодної з них підключитися не вдалося.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-7

Температура в салоні потяга 23 градуси Цельсія. Це підтвердив також наш термометр.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-8 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-9

Про сидіння

Більшість сидінь розташовані за системою 2-по-2, одні навпроти одних. Відстань між ними дозволяє не тиснутися та не підбирати ноги під себе.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-10 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-11

Поруч — підставка, на яку можна покласти телефон, або інші дрібні речі. Одразу ж під нею можна знайти дві розетки.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-12 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-13

Є біля сидінь і невеличкий смітник та зверху полиці для невеликої поклажі.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-14 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-15

Самі сидіння, щоправда, абсолютно статичні та не регулюються. Щоб вмоститися якомога зручніше, регулювати можна хіба що підлокітник.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-16

Верхній одяг доведеться розмістити на ось таких вішаках. Якщо ж у Вас об’ємний пуховик, таке розміщення ні Вам, ні сусідам зручності точно не додасть.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-17

Про зручності

В поїзді функціонує невеличке кафе, де можна попити кави, пива, або перекусити.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-18

«Місця трішки менше та й клієнтів немає, можливо, ще не всі знають про маршрут. Люди часто хочуть розігріти якийсь сендвіч, але в нас мікрохвильової печі тут також немає, тому це трішки проблема», — розповіла продавець.

Знову ж, тут доцільно провести паралель з «Інтерсіті+» Hyundai. Ціни ті ж. Наприклад, чай обійдеться у 17, або 35 гривень.

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-19

Щодо туалету, то кожен вагон обладнаний однією вбиральнею, а в 1-му та 2-му — їх дві. Всередині, окрім унітаза, рукомийника та дзеркала, вдалося знайти необхідне: мило, папір, сушку для рук. Все це виглядає так:

Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-20 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-21 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-22 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-23 Перевірено на собі: тест-драйв двоповерхового поїзда з маршрутом «Київ - Тернопіль» (Фото), фото-24

І щойно встигли закінчити тест-драйв, як потяг прибув на кінцеву станцію, в Тернопіль. Знову, згідно з розкладом за 1 годину 32 хвилини після відправлення з Хмельницького

Про плацкартний

Дорога назад у плацкарті зайняла майже на пів години довше, до того ж, аби вийти з поїзда на Хмельницькому вокзалі, довелося розбудити провідника. Щоправда, чай тут вартував вже 7 гривень і квиток обійшовся значно дешевше.

Якщо ж порівнювати «Skoda»(Інтерсіті), «Hyundai»(Інтерсіті+) та звичайний потяг, то по зручності, звичайно, два перших на значно вищому рівні, а ось щодо ціни…

Отож, дорога з Хмельницького до Києва на звичайному потязі займе приблизно 5 годин та вартуватиме від 50 до 80 гривень(залежно від поїзда) у плацкарті без постільної білизни. Skoda(Інтерсіті) доставить Вас у столицю за 4 години 13 хвилин, але заплатити доведеться більше — 150 гривень (за 2-й клас). Найшвидший, але найдорожчий — це «Hyundai»(Інтерсіті+). Поїздка у Київ тут триватиме 3 години 59 хвилин, а гаманець схудне мінімум на 200 гривень.

Читайте також: Через Хмельницький до столиці розпочав курсувати двоповерховий потяг

потяг проект Хмельницький
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
12 дуже добре
(3 оцінки)
Високі оцінки користувачів за Достовірність
1 людина рекомендує
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі