• Головна
  • Що робить успішним магазин в Інтернеті?
Реклама
15:53, 23 жовтня 2017 р.

Що робить успішним магазин в Інтернеті?

Реклама
Що робить успішним магазин в Інтернеті?, фото-1

Люди мріють про власний бізнес, тому що хочуть мати свою справу, і неважливо, що це за починання – кав'ярня, магазин з крафтовим пивом, чи магазин з продажу покришок. Власний бізнес – це свобода вибору і свобода комерційної творчості, де кожен отримує стільки успіху, скільки заслужив.

Зараз в Україні електронна комерція стає стабільним способом вийти на ринок – якщо ви маєте початковий капітал, вам достатньо просто зрозуміти, що саме потрібно сучасному покупцю.

Що потрібно, для того, щоб почати та не програти в бізнесових перегонах?

Власна ніша

Однією з найпоширеніших проблем, з якими ми стикаємося як потенційні власники онлайн-бізнесу, це запуск, який стикається з неможливістю зфокусувати або вирішити, що саме продавати. Якщо це в вас виникла така проблема, це нормально. Ключ до пошуку вашої ніші полягає в тому, щоб прагнути до, здавалося б, невловимого балансу між попитом та ринковою визначеністю, залишаючись вірним особистому стилю та унікальним пропозиціям, які ви можете вкласти в ваш магазин та асортимент.

З цією метою ми можемо порекомендувати Google Trends як відправну точку для тих, хто хоче створити інтернет-магазин. Підключіть деякі з потенційних продуктів або категорій до Google Trends, щоб отримати високий рівень огляду популярності кожного продукту серед сьогоднішньої пошукової аудиторії та очікуваний прогноз для майбутнього – це допоможе зрозуміти з чого почати. Хоча Google Trends не враховує конкуренцію, це може дати вам певний рівень розуміння життєздатності вашої ідеї.

Подивіться на конкурентів

Ви знайшли, що хочете продавати? Добре. Тепер час відправитись до ворожого лігва. Дослідіть своїх конкурентів і подивіться, чи можете ви визначити, хто їх цільова аудиторія, і як вони говорять з ними, що пропонують, що робить їх унікальними. Це, разом з введенням ваших перших клієнтів, допоможе вам розробити приблизні персоналії покупців, на які буде орієнтуватись ваша маркетингова політика. Якщо ви хочете продавати аксесуари для смартфонів, то ваша аудиторія – молоді люди, які люблять яскраві речі, вони часто готові навіть переплачувати за актуальні та трендові речі. Якщо ж ви займаєтесь реалізацією професійної техніки, то, скоріш за все, ваш клієнт не ганяється за якимись примарними речами, а просто хоче якісну техніку, по можливості подешевше, тобто є набагато більш прагматичним.

У конкурентів, особливо в тих, хто не один рік на ринку, ви зможете вивчити, як вони приманюють свого клієнта.

Бюджетування

Електронна комерція дозволяє зекономити на приміщенні, це зробило поріг виходу на ринок набагато нижчим, але вам все ще потрібно робити витрати. Спланований завше бюджет допоможе не наробити гармидеру в перші місяці ведення бізнесу.

Зазвичай основні витрати включають:

  • Собівартість вартість продукції.

  • Логістику.

  • Веб-сайт та його захист.

  • Маркетинг.

  • Платну рекламу.

  • Дизайн логотипів, фотографії продуктів та інші графічні роботи.

Багато підприємців також включають власний час як бізнес-витрати, особливо якщо вони відмовляються від зарплати.

В Україні треба постійно балансувати між недоброякісними послугами та завищеними цінами. Варто вивчити пропозиції в галузях, де заплановано робити велики витрати.

Описи продукту

Ми рекомендуємо написати унікальний опис продукту для кожного продукту. Обов'язково вкажіть всю інформацію, яку потребують клієнти, перш ніж приймати рішення про покупку («що це»), а також переконливу копію про те, що відрізняє продукт («чому»). Не давайте своїм покупцям вагатися щодо своєї покупки.

Фотографії продукту

Переконайтеся, що кожен продукт має щонайменше три високоякісних фотографій з високою роздільною здатністю. Більшість покупців розглянуть принаймні одну збільшену фотографію для того, щоб візуально оцінити продукт. Якщо ви продаєте одяг, подумайте про наймання моделі, щоб люди могли побачити, як одяг виглядає «наживо», до того ж гарна модель краще продає продукт. Пам'ятайте, що покупці в Інтернеті не можуть спробувати свої продукти, тому чим більше візуальної інформації ви надасте, тем менше покупець буде думати про те, що не хоче купувати товар, який потім прийдеться повертати.

Стратегія контенту

Стратегія контенту в свої основі опирається на SEO. Тому треба продумати, якими напрямами розвивати та «проштовхувати» ваш магазин в Інтернеті. Визначити пошукові слова допоможе той же Google Trends, але варто також визначитися зі стилями текстів, тобто інформація на сайті знайшла відгук в покупці. Тут все залежить від типу послуг/товарів. Так, косметичні товари чудово рекламуються яскравими описами, а ось опис техніки не варто робити занадто художнім.

Для охоплення контентом додаткових тем, створіть блог чи відеоблог, додавайте новини, а також пропонуйте привабливі рішення для ваших клієнтів.

В стратегію контенту також можна включити публікацію на зовнішніх ресурсах, які присвячені чи просто згадують ваш ресурс.

На місці, переконайтеся, що кожен опис продукту та категорії є унікальним та привабливим.

Висновки

Зараз відкрити електронний магазин, особливо з урахуванням доступної інформації, яка допоможе почати – це доступний спосіб відкриття своєї справи. Якщо ви також не хочете витрачати зайві гроші на індивідуальну розробку сайту, вам можуть стати у пригоді сайти-шаблони, такі як конструктор магазинів Shop-Express. На цій платформі ви можете створити свій онлайн-магазин, не витрачаючи на це час та кошти. Сучасний дизайн, інтеграція з сучасними ресурсами, адаптивність – все це присутнє в потужному та простому інструментарії конструктору.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...