• Головна
  • Клієнти ПриватБанку продовжують відзначати «чорну п’ятницю» - на AliExpress вже півмільйона купівель
Новини компаній
10:29, 24 листопада 2017 р.

Клієнти ПриватБанку продовжують відзначати «чорну п’ятницю» - на AliExpress вже півмільйона купівель

Новини компаній

Сьогодні хмельничани мають ще один шанс оновити гардероб. Адже в м. Хмельницькому переважна більшість магазинів оголосила “чорну п’ятницю” 24 листопада.

“Ціни досягають свого мінімуму, а шопінг стає надзвичайно вигідним! Запрошуємо на головний розпродаж року - BLACK FRIDAY! Улюблені бренди ЗІ ЗНИЖКАМИ до -70%” - такі повідомлення надходять хмельничанам.

Тому для клієнтів ПриватБанку, які готуються до покупок у “чорну п’ятницю”, є кілька порад:

  • не забудьте збільшити на картці інтернет-ліміт для покупок у Всесвітній мережі;

  • вирушаючи до магазинів, варто прихопити з собою картку «Універсальна» - вона вам точно знадобиться; перевірити та при потребі збільшити кредитний ліміт на картках “Універсальна”, “Універсальна Gold” та картках вищого рівня можна на сайті limit.pb.ua;

  • купувати товари можна не лише за рахунок власних або кредитних коштів, але й за допомогою сервісів “Оплата частинами” та “Миттєва розстрочка”; на сайті chast.pb.ua можна дізнатися свій ліміт з сервісу “Оплата частинами”, переглянути перелік магазинів, в яких можна здійснити покупки в розстрочку.

За інформацією прес-служби банку, за період традиційних мегарозпродажів на сайті AliExpress клієнти ПриватБанку вже здійснили понад 517 тисяч купівель на суму близько 9 мільйонів доларів.

«Наші клієнти вміють і вже звикли платити картками онлайн, незважаючи на 20-кратне зростання оплат, кількість звернень клієнтів у службу підтримки 3700 зросла лише у 2,5 разу, – зазначає маркетинг-директор ПриватБанку Микола Щербина. – Банк опрацьовував запити на збільшення інтернет-лімітів у режимі онлайн».

За інформацією ПриватБанку, основною причиною неуспішних купівель у період «чорної п’ятниці» стала відсутність на картці необхідної кількості коштів – 64% відмов, далі йдуть помилки під час введення даних картки – 21% і неправильне введення секретного коду – 10%.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Клієнти #ПриватБанку #продовжують #відзначати #«чорнуп’ятницю» #AliExpress #півмільйона #купівель
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...