14:04, 14 лютого 2018 р.
Що дратує офіціантів в поведінці відвідувачів: впізнай себе
День народження, зарплата, п'ятниця або просто гарний настрій - привід для походу в кафе або ресторан завжди знайдеться.
Важко знайти людину, яка не любить розслабитися за келихом чогось спиртного і смачного. Але мало хто замислюється, що при спілкуванні з мило усміхненим офіціантом він вас тихо ненавидить.
Кажуть «Художника образити може кожен». Але, як виявляється, не тільки його. У офіціантів теж дуже ранимі душі. Речей, якими можна їх дратувати, не перелічити. Інформатор зібрав найпоширеніші проступки відвідувачів, які виводять з себе персонал.
Кілька чеків за одним столиком
Кожен офіціант обслуговує кілька столиків одночасно. Йому не завжди просто тримати в голові замовлення кожного. А коли ще компанія просити порахувати всіх окремо... Згляньтесь над офіціантом. Розберіться зі своїми друзями самостійно.
Верхній одяг на спинці стільця
У закладах зазвичай є спеціальне місце для верхнього одягу. Кафе або ресторан - це ж не вокзал. Зовсім не складно зробити кілька кроків і повісити одяг в потрібному місці. Тим більше часто офіціанти пропонують свою допомогу. Не лінуйтеся і не псуйте атмосферу закладу.
Пароль від WIFI і прохання зарядити телефон
Як не дивно, але це дуже дратує працівників закладів. Адже вони намагаються створити приємну атмосферу. А гості замість насолоди смачною їжею і проведенням часу в кафе, зависають у телефоні.
Неправильні назви блюд і напоїв
Пора б запам'ятати, як пишуться і вимовляються найзнаменитіші страви і напої. Але ні! Деякі як і раніше хочуть «експресо», «латЕ», «мохіту».
Коли говорять, що знають господаря
Найчастіше це порожні слова і зайві понти. Офіціанти на такі заяви не реагують і на загрози, що «завтра вони працюватимуть тут не будуть» не ведуться. Але такі випендрежники їх дуже дратують.
Коли кличе офіціанта клацанням пальців або «ей ти!»
Таку манеру поводження співробітники закладів сприймають як хамство. Природно, що забути ім'я обслуговуючого персоналу цілком легко, але ж можна звернутися зовсім по-іншому: «Дівчина, можна вас?», «Молода людина, не могли б ви підійти». У разі якщо офіціант далеко, зловіть його погляд і просто підніміть руку. До вас обов'язково підійдуть.
Дурні питання
Прийнято вважати, що тільки дівчина може хотіти сама не знає чого. Але ж гості завжди запитують «А що у вас найсмачніше/свіже/популярне» більш ніж достатньо. Дурні питання в роді «А що найбільше подобається вам?» Часто виводять офіціантів з себе. Правда, цього вони вам не покажуть.
Коли гості пересаджуються за другий столик
Здавалося б, що тут складного. Встав і пересів на більш зручне місце. Але не факт, що те місце закріплено за тим же офіціантом. Крім того, за вами доведеться переносити посуд. Місце, де вам хотілося б сидіти, краще вибирати відразу.
Тарілки порожні, а гості не йдуть
Це питання особливо актуальне в годину-пік. На ваше місце претендує інша компанія, а ви все не йдіть, хоча все привертає до того, що ви ось-ось звільніть місце. Офіціант нервує, адже чим більше гостей пройде через його столик, тим більше чайових він отримає. Не знущайтеся над людиною, звільніть місце або замовте ще чай або сік.
Діти, що бігають по закладу
Іноді батьки, які прийшли зі своїми дітьми, не стежать за маленькими відвідувачами. Поки дорослі відпочивають, їх діти носяться по закладу, забігають на кухню, врізаються в офіціантів і пристають до інших гостей. Розбиратися з несподіваними ситуаціями доводиться офіціантам.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Понад 3,2 млн грн на підтримку дітей-сиріт зібрано завдяки клієнтам мережі магазинів EVA
Новини компаній
15:00
10 вересня
10:38
10 вересня
Спецтема
Оголошення
20:45, 5 вересня
17
11:18, 10 вересня
10:26, 7 вересня
1
live comments feed...