Корисні поради
18:00, 20 квітня 2018 р.
Дошки оголошень. Як виділити оголошення на загальному фоні
Корисні поради
Люди часто розміщують оголошення на дошках. В нашому розділі оголошень також. І багато хто не замислюється що і як пише. Звичайно, можна написати багато оголошень, розмістити їх на всіх дошках і чекати багато дзвінків. Але! Якщо об'яви не цікаві, то читати їх не будуть, дзвонити - тим більше. І не важливо скільки оголошень розміщено.
Давайте розберемося з найчастішими помилками при створенні оголошень і з'ясуємо як зробити рекламу більш привабливою.
Що неправильно: орфографічні помилки в заголовку, розміщення вакансії в розділі автозапчастин.
Що правильно: зрозумілий заголовок, багато світлин, докладний опис.
Структура. Звідки руки ростуть
Гарне оголошення складається з декількох частин:
Заголовок — Тема - що продаємо або купуємо;
Описание — що саме, в якому стані;
Світлини — як виглядає товар;
Заклик до дії і контакти — провокуємо зателефонувати, купити та ін.
А тепер по порядку і більш детально.
Заголовок. Як корабель назвеш
Перше, що майбутній покупець побачить на дошці оголошень — заголовок. І для того, щоб "зачепити" погляд, у вас є одна-дві секунди. Якщо погляд покупця на вашому заголовку не зупиниться, то він оголошення не прочитає і, тим більше, нічого не купить.
Стандартний заголовок складається з назви товару, привабливий — несе в собі ще й вигоду для покупця. Якщо ви займаєтеся, наприклад, нерухомістю, то на самому початку заголовка можете уточнити: ви продаєте нерухомість або здаєте в оренду. Для акційних пропозицій або знижок можна додати термін дії. Це додатково простимулює зайти на сторінку і прочитати оголошення.
Неправильно:
Не втрачайте свій шанс (Про що йде мова?)
Майстер масажу (Продається або здається в оренду? А може автор просто хвалиться?)
Правильно:
Фотоапарат Nikon D90 + 18-105 kit + карта пам'яті 32 ГБ, в ідеальному стані
Економний комплексний ремонт під ключ будь-якої складності
Опис. Розмір має значення
Дошки оголошень в мережі інтернет і дошки оголошень біля під'їзду відрізняються дуже сильно. У реальному світі друк коштує дорого, великі листи наклеювати важко ... Тому оголошення зазвичай дуже короткі, а всі подробиці з'ясовуються по телефону.
У світі віртуальному все інакше. На рекламних сайтах для кожного оголошення виділяється ціла сторінка. І як же рекламодавці користуються такою кількістю вільного місця?
Що не зазначено: покоління, ціна, терміни доставки і монтажу та ін.
Що не зазначено: від чого лікує, які протипоказання, ціна, об'емы упаковки, світлини та все інше
Інший крайній випадок. Ви дізналися що таке SEO, пізнали міць ключових слів і намагаєтеся просунути своє оголошення в пошукових системах. Я вас розчарую. Такі методи на сайтах оголошень не працюють. У ТОП ви швидко не потрапите, а по позиціях нижче третьої клацають менше 10% людей. Не робіть ставку на пошукових роботів. Зверніть увагу на людей. Вони ваше оголошення знайдуть швидше, ніж пошукові роботи, а простирадло з ключових слів ніхто читати не буде.
Що неправильно: текст оголошення написаний для пошукових роботів, дівчатам зрозуміти текст важко.
Що писати?
В описі потрібно відповісти на наступні питання:
Що ви продаєте? Опишіть найважливіші характеристики. Якщо не знаєте що писати, то подивіться оголошення конкурентів. Прочитайте як вони описують свої товари і послуги і візьміть собі все найкраще.
Скільки це коштує? Ціна - це найважливіше, що цікавить покупця під час вибору. Якщо ви не вказали ціну, готуйтеся до безлічі дзвінків з одним питанням: "Скільки коштує?". Краще оідразу напишіть за скільки ви готові продати свій товар.
Чому потрібно купити? "Батько маркетингу" Філіп Котлер колись сказав: "Коли люди купують дриль, їм потрібна не сама дриль, а дірки в стіні". Коли людина купує товар або замовляє послугу, вона хоче отримати певну користь. Напишіть яким чином ваш товар або послуга можуть принести користь майбутньому покупцеві.
Що правильно: текст оголошення написаний грамотно та легко читається.
Світлини. Замість тисячі слів
Оголошення про продаж товару без його фотографії нагадує продаж кота в мішку. Начебто кіт є, але невідомо який він. І навіщо тоді його купувати, якщо поруч продається пухнастий красень? Оголошення зі світлинами завжди виглядають привабливіше. Тому підходьте до цього питання з особливою увагою. І на обкладинку оголошення виставляйте найвдаліше фото.
Що неправильно: світлини вбиральні, м'яко кажучи, непривабливі.
Якщо ви хочете продати дорогу річ або послугу — підготуйтеся. Змахніть пил з плазми, помийте авто, викличте клінінгову службу в квартиру ... І запросіть фотографа!
Якщо ваша річ коштує недорого, ви завжди можете зробити фото на свій телефон. В епоху цифрових технологій камери вбудовані практично в усі пристрої.
Що важливо памя'тати:
Зображення мають бути чіткими. Світлини не повинні виглядати як розмита пляма. Дайте покупцеві можливість розглянути те, що він може купити.
Світлин має бути декілька. Покажіть ваш товар з різних сторін і ракурсів. Окремо зробіть кілька фотографій з деталями. Наприклад, серійний номер пристрою, важливі частини обробки приміщень або одягу та ін.
Використовуйте контрастний фон. Світлий предмет на темному тлі і темний або яскравий предмет на світлому фоні.
Вибирайте найбільш вдалий ракурс. Наприклад, з одного кута кімната може здаватися більше. Якщо кімнату знімати не на рівні очей, а опустити камеру трохи нижче, то стелі будуть здаватися вище.
Що правильно: світлина чітка, вдалий ракурс, гарне освітлення.
Контакти. Дзвони мені, дзвони
Кінцівка Вашого оголошення не менш важлива, ніж його початок (заголовок). Ви хочете, щоб покупець подзвонив? Не соромтеся - прямо скажіть йому про це. Напишіть оголошення так, щоб у покупця не залишилося ні найменшого сумніву, що йому необхідно робити далі. Спонукайте його, мотивуйте!
Декілька прикладів:
Замовляйте у нас
Дзвоніть за телефонами
Звертайтеся за адресою
І далі вкажіть всі можливі способи зв'язку з вами: номери телефонів, адреса магазину, електронну пошту, сайт ...
Є ще один маленький нюанс, про який багато хто забуває — час для зв'язку. Правда, згадують про нього досить швидко, після першого раптового дзвінка опівночі або на світанку неділі. Кому як пощастить. Підготуйтесь заздалегідь і напишіть коли вам можна дзвонити.
Що правильно: два заклику до дії, кілька видів контактів, час для дзвінків і візитів
Сподіваюся, тепер ви розібралися, як правильно написати оголошення. Тому посуваємо клавіатуру ближче та починаємо писати своє оголошення.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
У Кам’янському продають легендарний завод: які потужності має
Новини компаній
17:00
ТОП новини
Оголошення
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
live comments feed...