• Головна
  • Маркетплейс Kasta відкрив у Хмельницькому центр обслуговування для безпечного інтернет-шопінгу
Партнерский материал
16:25, 14 листопада 2018 р.
Надійне джерело

Маркетплейс Kasta відкрив у Хмельницькому центр обслуговування для безпечного інтернет-шопінгу

Партнерский материал
Маркетплейс Kasta відкрив у Хмельницькому центр обслуговування для безпечного інтернет-шопінгу

Маркетплейс Kasta, один з найбільших у країні, працює над поліпшенням онлайн-шопінгу для жителів України. Завдяки відкриттю нових офлайн-центрів з обслуговування клієнтів покупки в Мережі стають більш безпечними, дешевими і передбачуваними. Відтепер усі його переваги можуть відчути на собі й мешканці Хмельницького.

В інтернет-магазині Kasta в дуже широкому асортименті представлені найрізноманітніші товари: від взуття та одягу до гаджетів і продуктів харчування. Тому клієнтам цього маркетплейса, по суті, немає потреби відвідувати звичайні магазини: все можна спокійно вибрати і вигідно замовити через Інтернет. Однак, незважаючи на всю зручність і вигоду покупок у Мережі, українці ставляться до цього виду шопінгу дещо стримано, оскільки бояться, що помиляться з вибором моделей або розмірів, що обрана річ відрізнятиметься від картинки на сайті, чи обновка не буде добре сидіти по фігурі. До того ж відлякує тривалий і не дуже приємний процес повернення товарів, що не підійшли. Задоволення від такого шопінгу, дійсно, небагато.

Саме ці проблеми вирішує Kasta, відкривши для своїх клієнтів офлайн-центри обслуговування. Тут облаштовані примірочні та зони для огляду товарів, так що тепер можна спокійно переконатися в тому, що одяг сидить добре, техніка в робочому стані, спортивні товари якісні та надійні. Якщо ж замовлений товар з будь-яких причин не підійшов, повернення оформляють на місці, а гроші на карту покупця переводять через 3–5 хвилин без жодних комісій.

При цьому клієнти маркетплейса суттєво економлять на доставці: до відділення замовлення привезуть всього за 15 гривень, а для власників карти Black ця послуга надається безкоштовно.

Можливо, як кажуть представники Kasta, в результаті появи таких центрів обслуговування українці поступово зовсім відмовляться від покупок у традиційних магазинах, які забирають значно більше часу і сил, ніж вибір і замовлення потрібних товарів через Інтернет.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...