• Головна
  • 14 лютого - день закоханих чи комерційне свято та хто найбільше заробляє на романтиці?
10:21, 12 лютого 2019 р.

14 лютого - день закоханих чи комерційне свято та хто найбільше заробляє на романтиці?

 14 лютого - день закоханих чи комерційне свято та хто найбільше заробляє на романтиці?

Для більшості людей День Святого Валентина є символом кохання, романтики та неперевершеної атмосфери щастя довкола. Але якщо в одних людей в цей день крається серце від щирих освідчень в коханні, то в інших від неспинних покупців тріщать гаманці.

Не секрет, що це справжнє комерційне свято для будь-якого підприємця, який не проти заробити на почуттях сентиментальних закоханих. Багато хто може сказати, що це католицьке свято, але насправді це геніальний маркетинговий хід. Кожен розуміє, що будь-яке зізнання в коханні потрібно закріплювати вишуканим подарунком, букетом чарівних квітів або листівкою. Тому, 14 лютого святкують не тільки закохані, але й продавці квітів, солодощів, сувенірів, м'яких іграшок та листівок. 

Передсвяткова метушня починається задовго до очікуваного дня. У всіх можливих торгових точках з'являється особливий і різноманітний асортимент символів кохання, починаються святкові акції, розіграші та спеціальні знижки.

Кожен шанобливий бізнесмен намагається поширити особливу фішку, яка дозволить йому більше заробити. Так, наприклад, в Японії обов'язковим проявом кохання є шоколад, в США — дорогущі марципани, а у Франції відсутність ювелірної прикраси взагалі можна розцінити як образу.

У нас ще з самого дитинства були популярні валентинки, святкові смс-привітання, хоча від солодощів та прикрас теж ніхто не відмовиться.

То хто ж отримує найбільше матеріальне задоволення від свята?

Квіткові магазини та ринки

Букет квітів є невід'ємною частиною подарунка на будь-яке свято, а на День Закоханих і зовсім стає першим пунктом у списку покупок. Флористи працюють не покладаючи рук, намагаючись втамувати романтичні смаки кожного, і в цьому змаганні лідером продажів виходить лише найвитривалішій та найкмітливіший.

Кондитерські 

Ось ми перейшли до другої складової романтичного набору. Шоколадки, цукерки, святкові тортики, тістечка та будь-яке інше солодке творіння кондитера. Якщо вибір квітів декому може здатися простим завданням, то у світі солодощів все обмежується лише власною фантазією.

Ювелірні магазини

Для декотрих дівчат квіти та шоколад — неповноцінний прояв почуттів. В таких випадках до справи береться важка артилерія подарунків, а саме ювелірні коштовності та прикраси. Жодна дівчина не зможе встояти перед вишуканими сережками, намистом чи каблучкою. Тому переважна більшість магазинів заздалегідь планують вигідні пропозиції та знижки на це свято.

Ресторани, кав'ярні, суші

Атмосферу свята зазвичай створює саме оточення. Ніщо так не доповнює романтичний настрій закоханих, як чарівна музика, неперевершені страви та вишукане оточення. Саме на цьому полі бою змагаються усі заклади міста за право бути найромантичнішим. Особливі вечірки, концерти  та інші максимально атмосферні заходи — все це розраховано на те, щоб приманити солоденькі парочки.

Але попри комерційних реалій та фактів, 14 лютого все рівно залишається чудовим днем, коли можна ще раз проявити свої почуття до другої половинки. Проте це не означає, що потрібно чекати лише святкової нагоди. Вогонь почуттів треба підтримувати постійно.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#романтика #комерція #кохання #свято
12,0
Високі оцінки користувачів за Стиль викладу
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...