13:44, 28 квітня 2019 р.
За перший квартал ЦНАП зареєструва більше 23 тисяч звернень хмельничан
Протягом першого кварталу поточного року до Управління адміністративних послуг (ЦНАП) звернулося більше 45 тисяч громадян, які отримали кваліфіковані консультації та послуги.
Основними завданнями управління є поліпшення якості надання адміністративних послуг, зручні та комфортні умови обслуговування заявників, спрощення процедур отримання документів, економія часу, професіоналізм та ввічливе ставлення до кожного відвідувача.
Сьогодні, на основі узгоджених рішень управління співпрацює із 35 суб’єктами надання адміністративних та інших послуг, за рішенням сесії Хмельницької міської ради від 17.04.2019 року №22 збільшено перелік адміністративних послуг, які надаються через управління. Таких на сьогодні визначено 261.
Читайте також: Свідомі хмельничани допомогли патрульним покарати водія громадського транспорту (відео)
Перевага в наданні адміністративних послуг через адміністраторів управління полягає у тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко визначений день, передбачений законодавством. Саме адміністратор, а не заявник, контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів. Адміністратор управління за допомогою телефонного, поштового, електронного зв’язку чи через СМС повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.
Детальніше із звітом управління адміністративних послуг за перший квартал 2019 року можна ознайомитися за посиланням.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
23:54
7 жовтня
У Кам’янському продають легендарний завод: які потужності має
Новини компаній
17:00
4 жовтня
ТОП новини
Оголошення
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
live comments feed...