10:06, 11 листопада 2019 р.
Запрацював кабінет мешканця на порталі My city
Наразі маємо перший етап реалізації проєкту. Вже зараз через сервіс хмельничани можуть подати заяву на отримання довідки про склад сім’ї, довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи, замовити видачу копій рішень, витягів з прийнятих рішень міської ради та виконавчого комітету, а також зареєструватись на електронну чергу в ЦНАП.
Кабінет розроблено в рамках реалізації міського проєкту MyCity, який передбачає об’єднання всіх необхідних для громади міста сервісів та послуг на основі відкритих даних в єдину міську систему.
Скористатися «Кабінетом мешканця» можна на порталі https://mycity.khm.gov.ua або з головної сторінки офіційного вебсайту Хмельницької міської ради https://khm.gov.ua/ зайти в розділ «Мешканцю», далі обрати «Кабінет мешканця» і пройти реєстрацію, передбачений тут і зворотній зв'язок - користувачі можуть залишати пропозиції або зауваження, отримати інформацію про заходи, які проходитимуть в місті, та іншу корисну інформацію.
У 2018 році проєкт MyCity став фіналістом найбільшого національного конкурсу інноваційних ІТ-проектів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
23:54
7 жовтня
ТОП новини
Оголошення
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
09:38, 29 вересня
live comments feed...