• Головна
  • Зручно та просто: як у Хмельницькому можна передати показники лічильників холодної та гарячої води?
F.A.Q.
09:40, 26 листопада 2019 р.

Зручно та просто: як у Хмельницькому можна передати показники лічильників холодної та гарячої води?

F.A.Q.

Споживачам послуг МКП “Хмельницькводоканал” необхідно щомісяця передавати показники лічильника (-ів) холодної і гарячої води. Завдяки своєчасній та систематичній передачі показників підприємство отримує дані від споживача про обсяги спожитої холодної і гарячої води, відтак має реальну картину про обсяг реалізованих послуг з централізованого водопостачання та водовідведення. Споживачі, в свою чергу, мають змогу відслідковувати стан власного особового рахунку. Це дозволить не допустити виникнення заборгованості за отримані послуги з водопостачання та водовідведення.

Передати показники лічильника (-ів) можна наступними способами:

  • при зверненні до оператора розрахункової групи (багатоквартирні будинки — кабінет №3, приватний сектор — кабінет №14);

  • телефоном до оператора кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);

  • через особистий кабінет (необхдна реєстрація) за наступним посиланням: http://pobut.water.km.ua/Login;

  • через месенджер Viber за номерами телефонів: +380673826651, +380673826654, +380673826657, +380673826658, +380673826659, +380673826661, +380673826662, +380673826667, +380673826668;

  • електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку, прізвище, ім'я та по-батькові власника, адресу та показники лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected];

  • через SMS-повідомлення. Для цього у тексті повідомлення спочатку необхідно ввести номер особового рахунку, далі через роздільник “*” вказати показник лічильника холодної або гарячої води, відповідно до кількості засобів обліку, наявних у споживача. Після введення необхідних даних повідомлення потрібно надіслати на номер 098-18-72-230. Наприклад: 5869713544*129*115. Сервіс володіє функцією автоматичного передзвону після відправки повідомлення: у разі успішної передачі показників ви отримаєте повідомлення: “Ваші показники успішно опрацьовані та внесені до бази данних з проведенням розрахунків вартості послуг”; у протилежному випадку повідомлення буде наступним: “Ваші показники система не змогла опрацювати, оскільки недотримано формат заповненого смс-повідомлення. Повторіть спробу, сформувавши правильно смс, згідно необхідного формату”.

УВАГА! МКП "Хмельницькводокагнал" звертає увагу на те, що показники лічильників, передані з 01 по 05 число зараховуються як показники, передані станом на останній календарний день минулого місяця! Тобто, якщо Ви передали показник, наприклад, 02 грудня, він зарахується як показник станом на 30 листопада.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#показники #водопостачання #хмельниччина #хмельницький
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Спецтема
Ми створили рубрику для того, щоб не треба було постійно відповідати на одні й ті ж запитання. Читайте все в одному проекті. F.A.Q. — часто поставлені, поширені питання; питання, які часто ставляться, вимовляється «фек», «фекс», «еф-ей-к'ю») — підбірка часто задаваних питань на певну тему та відповідей на них.

Коментарі

Оголошення
live comments feed...