Новини компаній
11:00, 26 березня 2020 р.
Екоініціатива спрацювала на 100% – як JYSK старі матраци на знижку міняв
Новини компаній
Це дивовижно, але для створення енергії сон важливіший, ніж їжа та фізичні вправи! Тож, окрім занять у спорт залі та дієт підготуватися до літа допоможе глибокий сон! Якісний матрац – важлива складова здорового сну.
Як вибрати матрац?
Обов'язково потрібно випробувати матрац, полежати на ньому у природній позиції, у якій ви зазвичай засинаєте.
Під час тестування матрацу потрібно зняти верхній одяг та прийняти позицію, як зазвичай під час сну. На матраці повинно бути зручно та комфортно лежати, відчуватися розслабленість в тілі. Тіло приймає природну позицію, де голова лежить на подушці, хребет прямий. При положенні «на боці» переконайтесь, що плече та стегно рівномірно опустилися, а поперек підтримується матрацом.
Для того, щоб зрозуміти наскільки матрац вам підходить, спробуйте просунути долоню між матрацом та попереком. Повітря не повинно бути, рука має проходити з невеликим зусиллям. Матрац повинен надавати підтримку, але не бути занадто жорстким.
Куди подіти старий матрац?
Якщо з утилізацією дрібних побутових речей ми всі трохи знайомі, як-то сортування сміття, утилізація використаних батарейок та лампочок, то що робити з габаритними речами? Куди подіти старий матрац?
Погіршує ситуацію те, що сучасні матраци розкладаються на звалищі понад 50 років, при цьому займає суттєву площу на сміттєзвалищах. Крім того, вони складаються з великої кількості матеріалів, які досить легко піддаються перероблюванню, але приймають ці матеріали різні компанії або заводи, до того ж тільки окремо. Матраци великі, їх важко перевозити, а розбирати їх на частини потрібно виключно вручну, це теж значно ускладнює процес. Виходить, що це досить важке завдання, навіть для найвідповідальніших громадян нашої країни.
Багато компаній вже реалізовують екопрограми в рамках свого бізнесу. Одні приймають одяг на перероблення, інші зменшують обсяг пластику в пакуванні, треті створюють цілі колекції із перепрацьованих матеріалів. Компанія JYSK в Україні не залишилась осторонь від екотрендів, а тому запропонувала чудове готове рішення українським споживачам. Минулого місяця в магазинах мережі в рамках акції Super Days покупці могли віддати старий матрац на утилізацію. В обмін на це компанія подарувала кожному додаткову знижку у 20% на матраци серії GOLD.
Співробітники, які пройшли навчання в Академії Сну, допомагали вибрати новий матрац, адже в кожному магазині є велика матрацна студія.
Ця ініціатива особливо потрібна в Україні, адже території сміттєзвалищ невпинно ростуть. А тому викидати на смітник великогабаритний матрац – рішення, яке точно не піде на користь екології, оскільки такі вироби легкозаймисті, поглинають та накопичують шкідливі речовини.
Екоініціатива спрацювала на 100%
«Коли стикаєшся з необхідністю поміняти матрац, не зрозуміло куди його викидати, як утилізувати. Ми пропонуємо просте рішення – JYSK забере старий матрац та надасть за нього додаткову знижку на новий матрац найвищої якості. Ми піклуємося про здоровий сон наших покупців та запрошуємо приєднатися до нас у піклуванні ще й про довкілля. Цього року ми сконцентрувалися на відмові від поліетиленових пакетів та вперше проводимо утилізацію матраців. Всього за 4 дні ми зібрали декілька сотень матраців. Далі буде!».
Усі матраци, будь-яких виробників, були зібрані та доставлені на завод, що займається утилізацією, неподалік Києва. Там фахівці розібрали матраци на компоненти, кожен з яких отримав «друге» життя: деревину перетворюють в декоративну мульчу, сталеві пружини перетоплюють, із наповнювачів виготовляють підкладкову тканину.
Ця екоініціатива – не перша на рахунку компанії. Торік JYSK приймав старі подушки, більшу частину яких потім здали в притулок для тварин. Влітку на обмін приймали на обмін постільну білизну. У всіх випадках за старі речі дарували додаткові знижки на нові товари.
Співробітники JYSK переконані, що соціальна відповідальність у сфері екології вже давно стала неодмінною складовою роботи компанії. Адже, завдяки відповідальному бізнесу, екотренди розвиваються не лише всередині компанії, а й впливають на десятки тисяч покупців JYSK. Цього року компанія буде повторювати всі ініціативи, адже покупцям подобаються такі акції «два в одному»: отримання додаткових знижок та долучення до турботи про навколишнє середовище.
Хочете взяти участь у подібній екоініціативі? Підписуйтесь на розсилку від JYSK, щоб не пропустити наступну приємну акцію компанії!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
Вчора
Декоративна гіпсова цегла в сучасному інтер’єрі
Новини компаній
18:00
6 грудня
ТОП новини
Оголошення
14:42, 27 листопада
14:49, 28 листопада
21
14:50, 28 листопада
17
09:56, 4 грудня
2
live comments feed...