• Головна
  • Хмельничани, які досягли 14-ти років, можуть отримати ID-паспорт разом з ідентифікаційним податковим номером
F.A.Q.
12:49, 2 червня 2020 р.

Хмельничани, які досягли 14-ти років, можуть отримати ID-паспорт разом з ідентифікаційним податковим номером

F.A.Q.

Отримати цю послугу під час оформлення паспорта вперше може особа віком від 14 до 18 років, яка має зареєстроване місце проживання та не зареєстрована у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Послуга з оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID - картки, який оформлюється вперше, з одночасним присвоєнням їй реєстраційного номера облікової картки платника податків надається безкоштовно та видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання.

Сектор з оформлення біометричних документів управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради розпочав надавати послугу з оформлення паспорта громадянина України вперше при досягненні особою 14-річного віку з одночасним присвоєнням їй реєстраційного номера облікової картки платника податків (ID-14) за її бажанням.

Запуск послуги дозволить зменшити кількість візитів громадян до державних органів та заощадить їх власний час, оскільки відтепер відпадає необхідність відвідування Центру обслуговування платників Хмельницької Державної податкової інспекції Хмельницького управління Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області для написання заяви та отримання довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Експериментальний проєкт реалізовано за участі Міністерства цифрової трансформації України, Державної міграційної служби України, Державної податкової служби України та за підтримки Офісу підтримки реформ (SURGe), що фінансується Урядом Канади.

За додатковою інформацією можна звернутися за номерами телефонів:

(094) 981-10-64, 70-50-64 (сектор з оформлення біометричних документів управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради).

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги та вимоги до них:

- свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави, засвідчений в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально. Свідоцтва про народження видані в АР Крим та м. Севастополі російською мовою замінюються на свідоцтва про народження українською мовою в Хмельницькому міському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Центрально-Західного міжрегіонального управлінняМіністерства юстиції;

про місце проживання - довідку про реєстрацію місця проживання особи(за зразком наведеним у додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207);

- закордонний паспорт (за наявності) - для з’ясування наявності або відсутності УНЗР (унікального номеру запису у реєстрі) особи.

Паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).

Зверніть свою увагу, в окремих випадках потрібно подавати додаткові документи:

У разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами безгромадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (згідно з формою 44, затвердженою наказом Міністерства внутрішніх справ України №715 від 16.08.2012);

У разі, якщо інформація про батька/матір зроблена зі слів одного з батьків (одинока мати/батько) - витяг із Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абз.1 ч. 1 ст. 135 Сімейного кодексу України;

- У разі, коли прізвище /ім’я, або по батькові/ одного з батьків, вказане у свідоцтві про народження було змінено - витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові), або свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

У разі смерті одного з батьків – свідоцтво про смерть.

У разі якщо за даними Державної податкової служби буде встановлено, що особа раніше вже була зареєстрована в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та дані про особу, які надійшли від управління адміністративних послуг та Державної міграційної служби для проведення реєстрації, відрізняються від даних про особу, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, паспорт оформлюється без внесення даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Під час видачі паспорта, до якого не внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, у випадку отримання від Державної податкової служби, повідомлення про необхідність звернення до контролюючого органу для реєстрації платником податків або внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків у зв’язку із розбіжностями даних, працівник управління адміністративних послуг надає заявнику роздруковане повідомлення Державної податкової служби про необхідність звернення до контролюючого органу.

#паспорт #хмельницький
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...