• Головна
  • Нова Toyota C-HR - це гібридна революція
Новини компаній
17:00, 1 жовтня 2020 р.

Нова Toyota C-HR - це гібридна революція

Новини компаній
Нова Toyota C-HR - це гібридна революція, фото-1

Toyota C-HR https://toyota-ua.com/ru/avtomobili/toyota-c-hr виходить в Україні в новій версії. Зараз японський хіт демонструє 2-літровий гібридний привід, який вперше отримав новий Corolla, та більш ефективну підвіску. Довгоочікувані мультимедіа від Android Auto та Apple CarPlay також з’явилися в салоні.

Оновлений дизайн

Toyota C-HR була модернізована через три роки після дебюту. Авангардна конструкція кузова зберегла свої пропорції, але японці надали їй ще більш динамічного та привабливого характеру. Оновлений дизайн тепер підкреслюється світлодіодними фарами та задніми ліхтарями. Денні ходові вогні та індикатори об’єднані в єдиний проектор, утворюючи плавну лінію над основною фарою. Автомобіль також відрізняється ширшою решіткою, бампером зі зміненими повітрозабірниками та протитуманними фарами. Загалом, зміни можуть бути не революційними, але вони тонко вказують на те, що ви маєте справу з більш сучасним автомобілем.

Вдосконалення приводу та трансмісії

Найбільшою новинкою є привід Hybrid Dynamic Force з двигуном 2,0 загальною потужністю 184 к.с. Ця електрична система згоряння 4-го покоління дебютувала з новою Corolla раніше. Він складається з понад 150 к.с. бензинового агрегату, що працює на системі подвійного впорскування. Два електродвигуни отримують електроенергію від довговічних нікель-металгідридних акумуляторів загальною кількістю 180 елементів і номінальною напругою 216 В.

2,0-літровий гібрид має перероблену трансмісію, яка є компактнішою, легшою та ефективнішою. Трансмісія з двома електродвигунами-генераторами на окремих осях на 44 мм коротша за гібридний привід попереднього покоління. У коробці передач є чотири компоненти:

  • два електрогенератори (MG1 та MG2),
  • одна планетарна передача,
  • редуктор для головної передачі.

MG1 в основному служить генератором, перетворюючи будь-яку надлишкову потужність від бензинового двигуна в електрику, яка може зберігатися в тяговій батареї високої напруги. MG2 - це електроприводний двигун, він також працює як генератор в режимі рекуперативного гальмування.

Багато сучасних рішень

Новий C-HR також покращує якість інтер’єру - приладова панель зроблена з більшою обережністю, ніж раніше. З’явилися нові м’які, приємні матеріали. Заміна шин призвела до зменшення шуму при коченні. А вищий акустичний стандарт дозволяє скористатися новою мультимедійною системою JBL. Оскільки з модернізацією C-HR, Toyota нарешті приєднується до групи виробників, що пропонують системи Apple CarPlay та Android Auto. Вони з'являться у всіх версіях японського автомобіля. Також новиною є навігація за допомогою дистанційно оновлених карт.

Безпека понад усе

У стандартну комплектацію всіх версій входить пакет активної безпеки Toyota Safety Sense, що включає адаптивний круїз-контроль ACC, систему раннього попередження у випадку зіткнення з системою виявлення пішоходів, систему попередження про виїзд зі смуги з функцією повернення на колію, розпізнавання дорожніх знаків та автоматичне дальнє світло. Крім того, Toyota C-HR Hybrid, у всіх конфігураціях, має автоматичну систему оповіщення про надзвичайні ситуації (eCall), а також систему допомоги у підйомі на гору.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...