Криза у взуттєвому бізнесі України

Виробництво взуття - це досить складна галузь легкої промисловості. Випускати потрібно не тільки модний і якісний, але також конкуруючий за ціною товар. При правильній організації бізнес процесу, за словами бізнес аналітиків, рентабельність виробництва становить від 16 до 22%. При тому, що основну частку ринку займають китайські виробники з товаром низької якості і низькою ціною. Вітчизняні виробники взуття займають на ринку близько 14%, і з кожним роком це число зменшується. Взуття вважається товаром першого призначення. Кожна людина за рік використовує від 3 до 5 пар взуття.

Обнулення взуттєвого бізнесу

На початку сезону кожен господар взуттєвого бізнесу і модельєр задається питанням - "яке взуття виготовляти?". Колодки, підошва, матеріал, фурнітура, блискавка та інше - це найнеобхідніше, що може знадобиться для виробництва. Для того, щоб не нести витрати, необхідно вибрати цільову аудиторію, стиль і модельний ряд.

Виробництво взуття для жінок - найбільш великий сегмент. Які переваги можна назвати такі чинники, як: безліч варіацій моделей, високий споживчий попит. Варто враховувати, що жіноче взуття складніше у виробництві.

Виробництво взуття для дітей має особливості. Взуття для дітей більш стандартизовано, але і попит вище, так як діти потребують оновлення гардеробу кожен сезон. У сфері виробництва чоловічого взуття переважає спортивний стиль, що тягне за собою ускладнення процесів виготовлення. Варто звернути увагу на вузькоспеціалізовану галузь: ортопедичне взуття, професійна і медична взуття, гумова і спортивне взуття.

Собівартість виробництва взуття

Виробництво взуття - складний процес, в якому задіюється безліч фахівців високого професійного рівня. Сюди входять процеси розкрою, обробки, зшивання, формування і приклеювання. Кожен з етапів має нюанси і може проходити при ручному або машинному обробці. Ручна праця більш дорогий і тривалий за часом, ніж машинний. При цьому варто враховувати людський фактор, коли рівень кваліфікації співробітників знижується, а рівень заробітної плати зростає.

Автоматизація виробництва - це стабільна робота з високою якістю товару. У виробничому процесі може бути задіяно від 5 до 20 машин, в залежності від виду продукції, що виготовляється взуття.

Криза у взуттєвому бізнесі України, фото-1 Криза у взуттєвому бізнесі України, фото-2 Криза у взуттєвому бізнесі України, фото-3

До підбору обладнання для виробництва взуття слід відноситься відповідально. Знайти перевіреного постачальника обладнання - один з ключових моментів. Постачальник обладнання повинен володіти такими якостями:

  • надійність і робота на ринку України кілька років;
  • гарантія на все обладнання;
  • наявність обладнання на складі України;
  • наявність витратних матеріалів і запасних частин на машини;
  • можливість поставки унікально-нового обладнання;
  • консультація, настройка і підключення обладнання;
  • навчання персоналу роботі на машинах.

Саме цими якостями володіє компанія NGS - постачальник обладнання для виробництва взуття і товарів шкіргалантереї. NGS представляє на ринку України більше 250 видів машин самого різного призначення і функціоналу. Основна спеціалізація NGS - формування цеху з виробництва взуття під ключ. Співпраця з постачальником NGS - це робота з перевіреним постачальником світового рівня.

Виробництво взуття є складним і багатогранним процесом: від розробки дизайну, виробництва і до продажів. Правильна організація робочого процесу і спрямована стратегія - ось основний закон стабільно високого доходу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі