• Головна
  • Створення брендбуку – запорука ефективної комунікації та успішної ідентичності
Новини компаній
10:50, 19 лютого

Створення брендбуку – запорука ефективної комунікації та успішної ідентичності

Новини компаній

Світ бізнесу є досить конкурентним, тому важливо проявлятися, формуючи унікальну ідентичність. Можна сказати, що це – головне завдання, яке є основою для розробки брендбуку. Створення брендбука відіграє в управлінні іміджем компанії, завоювання популярності. Але що таке безпосередньо брендбук і на чому ґрунтується процедура його розробки?

Створення брендбуку – запорука ефективної комунікації та успішної ідентичності, фото-1

Що таке брендбук?

Брендбуком називається систематизований перелік рекомендацій, правил, що формують ексклюзивний стиль, образ компанії. Фактично, це мікс вербальної та візуальної комунікації. Створення брендбука передбачає розробку логотипів, підбір шрифтів та колірних схем, графічних елементів, створення правил використання слоганів компанії її тону. Брендбук формує узгодженість та однорідність у різних видах комунікації компанії. Це дозволяє створити стійкий образ під час самопрезентації.

Готовий брендбук може бути представлений у різних форматах для задоволення потреб замовника. Це може бути електронний файл, веб-сайт, друкований документ. Головне, щоб враховувався комфорт використання для всіх співробітників та партнерів компанії.

Складові брендбуку компанії

Розглянемо ключові складові якісного брендбуку.

  • Елементи фірмового стилю, логотип. Документ обов'язково має містити інструкції щодо використання логотипу, шрифтових та колірних схем. Це допоможе підтримувати однаковість візуального образу компанії.
  • Посібник із використання тону голосу, мови, які узгоджуються з образом компанії. Отже, брендбук часто визначає, які слова використовуються для опису продукту, послуги, яких фраз слід уникати.
  • Приклади використання елементів форменого стилю. Це дозволяє допомогти співробітникам у розумінні принципів спілкування з клієнтами. Приклади можуть включати рекламні матеріали, брошури, веб-сторінки.

Чому так важливо мати брендбук? Його наявність дає компанії перелік переваг:

  • узгодженість вербального та візуального образу компанії;
  • формування довіри у клієнтів;
  • запобігання помилкам у презентації компанії при роботі зі сторонніми агентствами, партнерами;
  • створення позитивного враження клієнтів.

Розробити ефективний та привабливий брендбук, ґрунтуючись на специфіці, цілях, аудиторії компанії допоможуть фахівці. Варто звернутися до експертів у галузі дизайну та маркетингу, які мають солідний досвід. Пошук ефективних, інноваційних способів застосування елементів фірмового стилю забезпечить компанії впізнаваність, розвиток та популярність!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...