Новини компаній
09:25, 11 березня
Що таке брендинг і навіщо він потрібен?
Новини компаній
Бренд-маркетинг — це розробка бренду, просування його продуктів або послуг таким чином, щоб підвищити популярність бренду в цілому. Він передбачає створення та підтримку відносин між брендом і споживачами, а також просування атрибутів бренду — якостей, які спадають на думку при згадці про певний бренд.
Що таке бренд?
Бренд — це спосіб, за допомогою якого компанія диференціює себе від своїх конкурентів. Його можна порівняти з індивідуальністю компанії, вираженою через розпізнавальний знак, логотип, назву, слоган, стиль і тон. Найстаріші та найвпізнаваніші бренди в автомобільній, іграшковій та харчовій галузях існують десятиліттями, а деякі з них просуваються у послідовний та впізнаваний спосіб вже понад століття.
Існує три основні типи брендів: корпоративні бренди, бренди продуктів і персональні бренди, що стосуються окремих осіб. Принципи бренд-маркетингу застосовуються незалежно від типу бренду.
Що таке брендинг?
Брендинг — це процес створення і розвитку відносин між брендом і споживачами. Брендинг не стільки привертає увагу до окремих продуктів чи послуг, скільки просуває бренд в цілому, використовуючи продукти та послуги як аргументи на підтримку обіцянок бренду. Метою маркетингу бренду є створення цінності бренду і, як наслідок, вартості компанії.
Чому просування бренду важливе?
Просування бренду набуває все більшого значення, оскільки через зростання насиченості ринків стає все важче встановлювати справжні стосунки зі споживачами. Просуваючи бренд, компанії можуть донести свій унікальний меседж і змінити сприйняття, даючи клієнтам те, у що вони з упевненістю захочуть повірити. Це викликає інтерес і спонукає клієнтів відкривати для себе бренд, дізнаватися про нього і встановлювати з ним тривалі відносини.
Компанії, які ефективно просувають бренд, залишають тривале враження, яке спонукає рекомендувати продукт і допомагає розвивати лояльність серед клієнтів у довгостроковій перспективі.
Висновок
Брендинг — це підкреслення сильних сторін бренду для забезпечення його довгострокових переваг. Він зосереджується на зміцненні відносин між брендами та споживачами і є найбільш ефективним, коли використовується разом із маркетинговими заходами для визначення атрибутів бренду, допомагаючи формувати прихильність та лояльність до нього.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:00
24 липня
Міофасціальний масаж тіла: Глибоке розслаблення м’язів та фасцій
Новини компаній
17:00
9 липня
Продається добре налагоджений сервіс онлайн-друку фотографій
Новини компаній
11:00
14 червня
Вигідний початок літа: на тримери від Dnipro-M діють знижки
Новини компаній
09:00
11 червня
Цукровий діабет - основні симптоми
Новини компаній
15:00
30 травня
Тиждень знижок Green Friday До -50% на інструменти
Новини компаній
09:00
29 травня
13:00
28 травня
Green Friday від Dnipro-M: до -50% на сезонну техніку, інструменти для дому і майстерності
Новини компаній
09:00
24 травня
Спецтема
Оголошення
12:57, 21 липня
10
12:00, 19 липня
12:56, 21 липня
23
live comments feed...