• Головна
  • Сервіс «Пульс» оперативно вирішив проблеми 46 мешканців області
09:15, 30 серпня 2015 р.

Сервіс «Пульс» оперативно вирішив проблеми 46 мешканців області

На гарячу телефонну лінію ДФС України з 1 січня 2015 року звернулися 46 мешканці Хмельницької області. Усі проблемні питання розглянуті та вирішені у встановлений термін.

Переважно подоляни телефонували на сервіс «Пульс» для з’ясування питань щодо роботи органів Державної фіскальної служби області. Загалом таких запитів - 15. Інші питання стосувалися контрольно-перевірочної роботи, подання звітності та реєстрації накладних - дізнаємося від прес-служби ДФС України в Хмельницькій області.

Додаткова інформація: сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України.

Під час надання інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнтів повідомляють працівники сервісу невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Платники податків можуть телефонувати на номер «Пульсу» цілодобово.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ДФС #сервіс "пульс" #гаряча лінія
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...