• Головна
  • «Пульс»: подоляни активно та ефективно користуються антикорупційним сервісом
09:55, 31 січня 2019 р.

«Пульс»: подоляни активно та ефективно користуються антикорупційним сервісом

Протягом минулого року на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 43 звернення від платників податків Хмельницької області.

Питання, порушені заявниками, ретельно розглянуті та вирішені по суті у законодавчо встановлений термін, переконують в управлінні обслуговування платників Головного управління ДФС у Хмельницькій області. Суб’єктів господарювання та громадян цікавили такі питання у сфері оподаткування: щодо роботи органів ДФС, отримання податкової знижки, функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, звітності та реєстрації накладних, роботи ЦОП.

«Сервіс «Пульс» ДФС України у перманентному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної фіскальної служби. Головний принцип його роботи полягає у зворотньому зв’язку та оперативному вирішенні питань платників.

Читайте також: Проект "муніципальна няня": яким чином держава допомагає молодим сім'ям 

Найефективнішим показником відповідної співпраці є удосконалення сервісного супроводу підприємницького осередку області» - зазначив…Нагадуємо, у разі виникнення суперечливих питань або скарг, заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: [email protected].

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пульс #корупція #хмельниччина #статистика
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...