• Головна
  • Нові е-послуги стали доступними для хмельничан
18:54, 23 листопада 2020 р.

Нові е-послуги стали доступними для хмельничан

Нові е-послуги стали доступними для хмельничан

Тепер через «Кабінет мешканця» на порталі MyCity можна не лише замовити, а й отримати такі електронні довідки:

- Довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (зняття з реєстрації місця проживання).

- Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

Для отримання довідки онлайн потрібно зареєструватись в «Кабінеті мешканця», далі вибрати необхідну послугу, заповнити усі відомості відповідно до електронної форми, прикріпити скановані копії документів та підписати – згенерувати заяву за допомогою особистого електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації міської ради перевіряє заявку з даними Реєстру територіальної громади міста Хмельницького та, в разі підтвердження інформації, формує довідку, яку в електронному вигляді можна завантажити у «Кабінеті мешканця» в розділі «Історія звернень».

Відеоінструкція щодо отримання довідок доступна тут.

Де та як можна отримати ЕЦП? – читати на урядовому порталі тут.

Отримання таких електронних послуг стало можливим завдяки співпраці ХМКП «Хмельницькінфоцентр» з Міністерством цифрової трансформації та під’єднання Єдиної інформаційної системи міста mycity.khm.gov.ua до Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA

Всього в «Кабінеті мешканця» онлайн доступна 21 електронна послуга:

- 12 для громадян,

- 8 для бізнесу,

- 1 для комунальних підприємств.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#е_послуги #доступні #хмельничани
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...