За лаштунками ритейлу: чим цьогоріч здивує мешканців Хмельниччини найбільша українська торговельна мережа

За лаштунками ритейлу: чим цьогоріч здивує мешканців Хмельниччини найбільша українська торговельна мережа, Доброва Евгения

Розпочався новий рік – залишилися позаду складні часи невизначеності та першого в історії країни національного карантину. Мешканці нашого Хмельницького повинні були святкувати Новий рік і Різдво Христове в умовах карантинних обмежень і суворих заборон. Отже, саме час забути всі негаразди минулого року і розпочати планувати рік нинішній. Він принесе нам чимало змін: незабаром завершиться адаптивний карантин, розпочнеться масова вакцинація населення, багато країн відкриють кордони для наших туристів.

Безліч цікавого та важливого готує нам у 2021-му незмінний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі – «АТБ». У планах корпорації на поточний рік є як доволі очікувані пункти (динамічне розширення географії присутності, відкриття комфортних магазинів, підвищення рівня сервісу), так і впровадження інноваційних диджитал-технологій у галузі ритейлу.

За лаштунками ритейлу: чим цьогоріч здивує мешканців Хмельниччини найбільша українська торговельна мережа, фото-1

На відміну від минулого року, коли пріоритетним було розширення флагмана корпорації – торговельної мережі «АТБ-Маркет» переважно на заході країни, у 2021-му численні нові супермаркети зводитимуть у Київській, Одеській, Львівській та інших областях. Збільшення кількості магазинів «АТБ» нового формату, що мають дизайн у темних кольорах, планується в невеликих населених пунктах, де люди зацікавлені купувати якісні продукти за доступними цінами. Першими радо відчинять двері для покупців нові супермаркети «АТБ» у містечках із населенням від семи тисяч мешканців і більше. Також відкриватимуть магазини в передмістях обласних центрів, невеличких населених пунктах, розташованих поблизу автомагістралей, і курортних зонах країни.

Протягом року планують створити 120 новеньких супермаркетів, завдяки чому вдасться досягнути рівномірного покриття магазинами всієї території країни.Нині в 308 містах і селищах 24 областей України, включаючи й Хмельницьку, працюють 1203 магазини «АТБ». Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності. Ціни в магазинах найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі країни нижчі за середньоринкові на 15%. Покупці можуть відстежувати акційні пропозиції (товар дня, товар тижня тощо) та брати участь у бонусній програмі, тоді їхня економія становитиме навіть 50%.

За лаштунками ритейлу: чим цьогоріч здивує мешканців Хмельниччини найбільша українська торговельна мережа, фото-2

Корпорація оптимізує бізнес-процеси, пропонує широкий асортимент продукції власних торгових марок, працює з виробником напряму, впроваджує сучасні енергоощадні технології, створила одну з найбільш розвинених в країні логістичних інфраструктур (має власні мультитемпературні складські центри європейського зразка, вантажний автопарк чисельністю понад 700 машин). Цього року «АТБ» планує ввести в експлуатацію новий розподільний центр у Харківській області, а також почати будівництво надсучасного РЦ на нашій Хмельниччині.

Торік відкрили перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу, а цьогоріч додадуть спеціальний мобільний застосунок, що об'єднає вже працюючі диджитал-сервіси: «Скануй та купуй», «АТБ Pay», програму лояльності тощо.

За лаштунками ритейлу: чим цьогоріч здивує мешканців Хмельниччини найбільша українська торговельна мережа, фото-3

Цінова політика «АТБ» залишається незмінною ось вже понад чверть століття та є відмітною рисою маркетів цієї мережі, які вже оцінили мільйони громадян, у тому числі й мешканці Хмельниччини. Разом з європейським рівнем обслуговування, зручністю торгових залів, впровадженням онлайн-сервісів, безперебійним постачанням гарантовано свіжої продукції та можливістю економити це є конкурентною перевагою «АТБ». – Купувати товари у цих маркетах зручно й економно!

Основна соціальна місія компанії – безперебійне постачання широким верствам населення якісних продуктів за доступними цінами. Також корпорація відіграє важливу роль стосовно розвитку місцевої інфраструктури, бо є найбільшим платником податків у галузі. Особливо актуально це стало після реформи децентралізації, коли значно більший відсоток зібраних податків залишається на місцях – у розпорядженні місцевих органів влади. Це означає, що сплачені лідером вітчизняного ритейлу чималенькі податкові відрахування вже працюють на розвиток інфраструктури нашого міста й області.

Автор: Тарас Палій 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі