13:16, 30 листопада 2022 р.
Як працює кол-центр МКП «Хмельницькводоканал
В кол-центрі МПК «Хмельницькводоканал» працює 6 операторів. За місяць один оператор обслуговує близько 1500 абонентів. Окрім спілкування з абонентами оператори також прослуховують і опрацьовують голосову пошту.
Розмови оператора обмежені у часі, особливо у кінці місяця, коли дзвінків неймовірно багато, а тому з 28 до 3 числа щомісяця приймають лише по три адреси від одного додзвонювача і тільки на прийом показань квартирних лічильників.
Важливо! Кол-центр не працює під час повітряної тривоги.
Наразі існують проблеми зі світлом та інтернетом, тому можливі перебої з дзвінками. Якщо ви не можете додзвонитися – варто спробувати пізніше. Оператори на місці весь час, але через перебої зі зв’язком не завжди можуть побачити ваш дзвінок.
На підприємстві наголошують, що кол-центр консультує лише з питань розрахунків за спожиті послуги. Щодо інших питань потрібно телефонувати за номерами, вказаними у розділі «контакти» на сайті підприємства.
Тим, хто не зміг додзвонитися та подати показання, рекомендують подавати показання при здійсненні оплати отриманих послуг.
Також МКП «Хмельницькводоканал» нагадує, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за водовідведення, плати за абонентське обслуговування.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
08:49, 5 грудня
15:45, 2 грудня
live comments feed...